Hallo allemaal kan iemand mij helpen of advies geven?
Ik heb mijn Vault2 al een tijdje en hij werkt goed. Nu heb ik een aantal cd's er op staan waar niet automatisch een cover bij gevonden word en ook een aantal cd's die niet goed benoemd zijn. Ik weet dat je via een computer de vault kan benaderen om dit soort dingen te corrigeren, het probleem is dat ik geen pc heb en sta nu op het punt om iets aan te gaan schaffen, maar ik twijfel over wat ik wil.
Ik dacht aan een minipc, een laptop of een chromebook.
Eigenlijk heeft een chromebook mijn voorkeur vanwege de interessante prijs en omdat ik deze ook als tab kan gebruiken en dat is waar ik veel gebruik van maak. Het lijkt me ook makkelijk om foto's te verwerken en dat is eigenlijk zo'n beetje het enige wat ik ermee ga doen.
Weet iemand of je met een chromebook de vault kunt benaderen? Of kan dit echt alleen met een pc of laptop?
Wanneer een pc of laptop de enige optie is, lijkt mij dat ik de laptop minimaal ga gebruiken en is de keuze voor een minipc misschien wel handiger vooral omdat je er volgens mij veel meer mee zou kunnen doen wanneer ik hem toevoegaan mijn set.
Heeft iemand ideeën of tips?
Verstuurd vanaf mijn HTC U Ultra met Tapatalk