Marantz cd-speler, welke 2e hands zal ik nemen?

Gestart door uweslankheid, december 20, 2007, 23:16:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Paul

Citaat van: genesis op december 31, 2007, 16:40:32
Ik denk vaak bij dit soort discussie's: Waar maken we ons in gods naam druk over,met Marantz zitten we in mid-fi dus lekker belangrijk, als je happy ben ben je happy, Klaarrrrrrrrrrrrrrr!

Genesis

Of toch maar een nwe kopen. :schater:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

mahansz

Citaat van: Paul op december 30, 2007, 20:07:15
Een voorschotje op de goede voornemens van 2008.  clown1 :schater:

en daar gingen de goede voornemens.... frusty

een laatste algemeen punt dan:

- Persoonlijk ben ik van mening dat wanneer men krasse uitspraken (ongeacht welke) doet, men dit ook kan   beargumenteren.

I rest my case.
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Maurice

Citaat van: mahansz op januari 01, 2008, 20:54:43
een laatste algemeen punt dan:

- Persoonlijk ben ik van mening dat wanneer men krasse uitspraken (ongeacht welke) doet, men dit ook kan   beargumenteren.
Ben ik helemaal mee eens!
Maar er zijn hier ook mensen die elkaar al langer kennen (zelfs in real life) die een bepaalde manier van omgaan met elkaar hebben, die voor anderen niet altijd zichtbaar zijn. Hierdoor komen sommige uitspraken soms vreemd over (zoals in dit geval).

Maar nu weer on-topic allemaal!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

sm8rules

Beste wensen marantz liefhebbers!!!!!
Mijn cd speler is de cd-17 goud en vind deze zeer goed spelen ,maar wat ze al eerder aangaven
ligt ook aan de andere apparatuur.
Marantz Sc-8  Sm-8  Cd17
Hepta Mk Four Tune
Van de Hull kabels
Monitor cobra silverline speaker kabels 2keer 4mm
sm-8 met screened supra LoRad 3keer2.5 mm netstroomkabel.
sc-8 2keer1.5 mm dubbel shield netstroomkabel
cd-17 2keer1.5 mm dubbel shield

genesis

Beauty is in the ear of the beholder. :angel:

Genesis

sm8rules

Klopt helemaal
Maar een vergelijking is een pre , toch ???
Marantz Sc-8  Sm-8  Cd17
Hepta Mk Four Tune
Van de Hull kabels
Monitor cobra silverline speaker kabels 2keer 4mm
sm-8 met screened supra LoRad 3keer2.5 mm netstroomkabel.
sc-8 2keer1.5 mm dubbel shield netstroomkabel
cd-17 2keer1.5 mm dubbel shield

genesis

Citaat van: sm8rules op januari 03, 2008, 00:03:06
Klopt helemaal
Maar een vergelijking is een pre , toch ???

Alleen voor jezelf, om te kijken wat er nog meer achter de horizon te zien euhh horen :-D is. Ben je overigens tevreden waarom zou je jezelf triggeren met nw luisterervaringen die je onrust kunnen bezorgen.

Ikzelf heb in mijn kennisenkring jongens met gemodde Wadia referentie spelers (>€35K), speelt erg mooi, ook mooier dan mijn CD speler, maar ik ben nou eenmaal erg tevreden en happy van met de sound van mijn CD-12. Dus ik behoef nu eenmaal niet zo nodig nog een stap omhoog, nog afgezien van het feit dat dat voor mij financiel een 'splagaat' zou zijn, want ik verdien niet zoveel als een hoop van die jongens.

Genesis

Nicowico

Inderdaad hoef je je met een CD/DA-12KI niet ongelukkig te voelen. :lol:
Sansui X-1 X-treme, CD12/DA12, Genesis Digital Lens, Vifa Vivace.

Cornelis1921

#98
Citaat van: Mr Marantz op december 21, 2007, 00:05:55
Ik heb nog een CD-10 voor je staan.

http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,1568.0.html
stupid @marco: is deze machine uiteindelijk bij jou terecht gekomen? Hele mooie  speler qua looks en prestaties. Lekker helder in het midden en pittig in het hoog zonder fel te worden. Het laag vind ik wat achterblijven, niet zo strak en mooi duidelijk gedefinieerd. Maar toch al met al een speler waar ik prima mee kan leven vergeleken met mijn huidige(n).
Groet byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op november 29, 2011, 04:20:58
Citaat van: Mr Marantz op december 21, 2007, 00:05:55
Ik heb nog een CD-10 voor je staan.

http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,1568.0.html
stupid @marco: is deze machine uiteindelijk bij jou terecht gekomen? Hele mooie  speler qua looks en prestaties. Lekker helder in het midden en pittig in het hoog zonder fel te worden. Het laag vind ik achterblijven, niet zo strak en mooi duidelijk gedefinieerd. Al met al een speler waar ik prima mee leven kan vergeleken met mijn huidige(n).
Groet byebye, Cor.

zo Cor dacht laat ik dit topic even afstoffen  :-P

Volgens mij wel Cor
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op november 29, 2011, 08:35:32
Citaat van: Cornelis1921 op november 29, 2011, 04:20:58
Citaat van: Mr Marantz op december 21, 2007, 00:05:55
Ik heb nog een CD-10 voor je staan.

http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,1568.0.html
stupid @marco: is deze machine uiteindelijk bij jou terecht gekomen? Hele mooie  speler qua looks en prestaties. Lekker helder in het midden en pittig in het hoog zonder fel te worden. Het laag vind ik wat achterblijven, niet zo strak en mooi duidelijk gedefinieerd. Maar al met al een speler waar ik prima mee kan leven vergeleken met mijn huidige(n).
Groet byebye, Cor.

zo Cor dacht laat ik dit topic even afstoffen  :-P

Volgens mij wel Cor
Even de puntjes op de ii gezet...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *