Marantz cd-speler, welke 2e hands zal ik nemen?

Gestart door uweslankheid, december 20, 2007, 23:16:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

genesis

Citaat van: mahansz op december 28, 2007, 19:37:47
nou, dat schiet dus lekker op (NOT). Nu heb ik zelf een cd17mkII en vind hem prima klinken. Aangezien jullie er schijnbaar meer verstand van hebben, wil ik graag inhoudelijke argumenten hebben, anders kunnen we alles wel afkraken zonder fundering. Wat maakt de cd17 nu zo slecht? En dan niet aankomen met "de cd85 is een goeie", want dat is géén antwoord..... :x

Wil je nou van ons horen of jij hem mooi vind of niet................................. :? :? Whouahahaha :schater: :schater: :schater:

Genesis

WYWH

CD-17 is in vergelijking met de alle spelers die ik heb gehoord van marantz een dooie pier. Zit totaal geen leven in.
Vandaar dus MIJN opmerking over wat IK vind van de CD-17.

SB_Marantz

De CD-17 klinkt gewoon goed net als een 10 / 16 / etc dan doen.

Mooie kastconstructie ook allen het loopwerk is niet meer wat het geweest is.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

WYWH

Ow ja, SBM die geen verschil hoort doet een duit in het zakje ;-)  :schater:

Dit is een topic voor mensen die verschil horen  :-D

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

mahansz

Citaat van: genesis op december 28, 2007, 19:49:17
Wil je nou van ons horen of jij hem mooi vind of niet................................. :? :? Whouahahaha :schater: :schater: :schater:

Genesis

lezen schijnt moeilijk te zijn.... Doe eens goed je best en lees mijn vorige bericht eens, misschien kom je er dan achter   violent1
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

#81
Citaat van: WYWH op december 28, 2007, 19:55:51
Ow ja, SBM die geen verschil hoort doet een duit in het zakje ;-)  :schater:

Dit is een topic voor mensen die verschil horen  :-D

dus iedereen die niet jouw mening deelt, telt niet mee ofzo? Erg zwak  byebye byebye
Je deed toch iets met rechten, was het niet? Daar moet je toch ook kunnen beargumenteren? Ik ben benieuwd...  :wink:
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Paul

Citaat van: mahansz op december 30, 2007, 19:00:17
toch grappig dat het nu hier stil blijft  :lol: :lol: :lol: :lol:

Een voorschotje op de goede voornemens van 2008.  clown1 :schater:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WYWH

Wat is dat voor onzin Mahanz?
Ik ken Wilfred al iets langer dan vandaag en al zeker langer dat jij hem kent.
Dus dit soort opmerkingen maken we nogal vaak naar elkaar.

En je kan ook nog eens niet lezen, Mahanz.

Als de topicstarter iets wil weten over de verschillen tussen bepaalde cd-spelers, dan is het handig als mensen die verschil horen iets over de verschillende spelers zeggen.

En wat heeft mijn studie hier mee te maken?
Ik zou je willen vragen om dit soort onzin antwoorden maar ergens anders te posten, maar mij er niet mee lastig te vallen.

uweslankheid

CiteerNu heb ik zelf een cd17mkII en vind hem prima klinken.

Hier gaat het om. Als jij m prima vind klinken is dat voor jou toch super! Het belangrijkste is dat jij er tevreden mee bent! Laat je niet gek maken door wat wij ervan vinden!

Laten we het gezellig houden op dit leuke forum, gelukkig nieuwjaar alvast allemaal!

Uwe

TurboMarco

Citaat van: uweslankheid op december 31, 2007, 00:52:21
Hier gaat het om. Als jij m prima vind klinken is dat voor jou toch super! Het belangrijkste is dat jij er tevreden mee bent! Laat je niet gek maken door wat wij ervan vinden!

Laten we het gezellig houden op dit leuke forum, gelukkig nieuwjaar alvast allemaal!

Uwe
Ik sluit mij hier volledig bij aan!

En laten we eerlijk zijn,wat op alle audiogerelateerde forums beweerd word verschilt ook als dag en nacht,zo hoort de ene geen enkel verschil en de ander gebruikt kreten zoals van tafel spelen  :schater:

greetz Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

joep

Citaat van: WYWH op december 30, 2007, 20:57:47
Wat is dat voor onzin Mahanz?
Ik ken Wilfred al iets langer dan vandaag en al zeker langer dat jij hem kent.
Dus dit soort opmerkingen maken we nogal vaak naar elkaar.

En je kan ook nog eens niet lezen, Mahanz.

Als de topicstarter iets wil weten over de verschillen tussen bepaalde cd-spelers, dan is het handig als mensen die verschil horen iets over de verschillende spelers zeggen.

En wat heeft mijn studie hier mee te maken?
Ik zou je willen vragen om dit soort onzin antwoorden maar ergens anders te posten, maar mij er niet mee lastig te vallen.



KIJK DIT SOORT KUL KUNNEN WE MISSEN ALS KIESPIJN!

TurboMarco

De opmerkingen van SBM naar WYWH en vice versa zijn iid gebruikelijk,en het klopt dat ze elkaar wat beter kennen,hier is dus geen sprake van kul.

Dat mahanz niet kan lezen lijkt mij ook wel kul ,maar zon opmerking komt meestal tijdens een potje modder gooien.

Als iemand wil weten wat de klankmatige verschillen zijn tussen cd spelers kan je dat idd beter aan iemand vragen die verschillen meent te horen,ook geen kul volgens mij.

En een rechtenstudie heeft niks met audio en een discussie daar over te maken, dus je kan aannemen dat dat wel degelijk kul is.

Kortom van de 4 stellingen kan je concluderen dat er 2 daarvan als kul bestempeld kunnen worden.

Nu dat duidelijk is zie ik graag weer inhoudelijke postings en niet inhoudelijke postings worden vanaf nu meteen verwijderd.

greetz en een fijne jaarwisseling gewenst

                 Marco
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

genesis

#89
Ik denk vaak bij dit soort discussie's: Waar maken we ons in gods naam druk over,met Marantz zitten we in mid-fi dus lekker belangrijk, als je happy ben ben je happy, Klaarrrrrrrrrrrrrrr!

Genesis