Citaat van: Paul op februari 02, 2008, 17:21:01
Volgens mij heb jij aandelen bij de banketbakker ( lees gebak ) en bij Ruud.
Nou Paul; Bij Ruud heb ik geen aandelen. Gaat het echter over voedsel dan kan ik je nog wel wat vertellen
( mijn grootste hobby is al 1/4 eeuw het trainen met ijzer ) .................
Als ik hier in Valkenswaard naar de bakker ga, vragen ze niet eens meer wat ik wil, maar zetten het gewoon direct voor mijn neus. Als ik na 22:00 uur de pizzaboer / shoarmaboer bel, dan weet hij precies of ik honger heb wanneer ik begin te bestellen. Meestal vraagt hij dan teleurgesteld: "Was het dat al"
?
Omdat ik meestal zonder nummerafscherming bel, weten een aantal "verkopers" al direct dat ik hun kassa ga spekken. Meestal weten ze ook nog eens te raden of ik een spinninglesje heb gegeven, want dan is de hoeveelheid namelijk 200 % groter ............
Als laatste ............ kwam ik kort geleden bij de plaatselijke friteszaak. Na het inpakken van de bestelling vroeg de verkoper of mijn gezin altijd zo laat nog zoveel ging eten ......... Ik deelde de goede man mede dat deze bestelling slechts voor mij was ........... De man begon keihard te lachen en vond dat ik een goede grap vertelde.
Ik bleef hem strak aankijken. Z'n gezicht vertrok .........
Ik nam 1 vorkje uit het rek en keerde huiswaarts - met de gezinszak ..............
PS .... Ik behoor tot de categorie keihard trainen en gewoon eten waar je zin in hebt .........
Veel van mijn eigen klanten ( nette fitnessdames ) snappen daar helemaal niks van
Kortom, die aandelen bij de bakker ................ ik zal er eens serieus over gaan nadenken .....
Wat betreft Speakerland ........... Af en toe stuurt Ruud een mailtje met de tekst : " HONGER " .........
of nog subtieler : " Ik zorg voor de koffie " ........
Ik schep er overigens altijd wel genoegen in om reclame te maken voor Ruudje. Dat levert me niks op.
Ik heb er slechts grote bakken met geld heengebracht .......
En nou ga ik Carnaval vieren ...............