Na 3/4 jaar probleemloos gebruik, valt telkens de verbinding weg .
Luister ik internetradio dan wordt de verbinding na 2 minuten weer hersteld, maar bij Spotify of de NAS , moet je de verbinding weer opnieuw maken
Dit blijkt te gebeuren wanneer iemand op het thuis wifi netwerk de telefoon of tablet gebruikt.
Er is niets veranderd in het netwerk.
Heb inmiddels de router vervangen, alle mogelijke instellingen op de NA 6005geprobeerd, fabrieks instellingen terug gezet etc. Vast ip adres, bekabeld of via wifi geen verbetering. Op het nieuwe netwerk zitten alleen de Marantz, en de NAS.
Heb nu mijn oude modem gebruikt voor een tweede thuisnetwerk, waarvan de ander gezinsleden gebruik maken, hiermee is de NA6005 dus niet verbonden
Dit als voorlopig lapmidel. Het vreemde is op tweede netwerk is zoals verwacht de Nas niet zichtbaar, werkt de Marantz app niet maar ik kan wel Spotify afspelen op de Marantz
IK gebruik mijn tablet voor de bediening van de NA 6005 en de NAS en Spotify .Wanneer ik ingelogd blijf op het tweede netwerk kan ik Spotify gebruiken en internetradio, maar wanneer het tablet weer verbinding maakt met nieuwe netwerk valt de NA6005 weer uit
Heeft iemand een idee?? De winkelier is bereid om de NA6005 bij hun in de zaak uit te testen, na de feestdagen.
Fijne dagen allen .