Citaat van: Faxe op april 22, 2018, 21:27:50
Mooie Thorens! Waar koop je nou zoiets moois? Wat is de leeftijd van deze speler? Hij ziet er uit als nieuw maar dat is hij niet naar ik aanneem.
Er is (volgens mij) maar een persoon in Nederland die dit zo mooi voor elkaar krijgt en dat is Arti van IntoVinyl, kijk maar eens op zijn Facebook site. Verkoopt via Marktplaats en heeft daar hele mooie tafel op staan.
Ik moest er een stukje voor rijden (Arnhem naar Brielle) maar dat heb ik ervoor over en was zeer zeker de moeite waard.
Is niet de meest lage prijs bij de aanbiedingen op Marktplaats maar dan koop je wel een draaitafel welke geheel onder handen is genomen en er weer als nieuw bij staat. Arti is echt iemand met passie voor draaitafels en zeer zeker met kennis.
De meeste prive aanbieders op Marktplaats hebben wel mooie draaitafel en zullen er ook zeer zorgvuldig mee omgegaan zijn maar een volledige onderhoud beurt en volledige afstelling is dan hetgeen wat mist. De speler welke ik nu heb verkeerd gewoon in nieuwstaat.
Ik ben er heel erg blij mee en zal voorlopig wel weer aardig wat plaatjes hun rondjes laten draaien.
Mocht je het geld ervoor over hebben en een hele goede Thorens willen kopen, dan is IntoVinyl zeker een aanrader.
Succes,
Marcel