De set van Brutus

Gestart door Brutus, maart 24, 2017, 16:04:13

Vorige topic - Volgende topic

Brutus

Citaat van: xander32 op mei 03, 2017, 18:59:35
Jullie zijn een mooi stel  :yes:.

Ik had het nog niet eens gezien maar dat is Zep.......komt waarschijnlijk door de tulband  :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

... zou er nog maar ff mee wachten   :wink:.

Citaat van: Vinyl_Fuchs op mei 03, 2017, 23:36:01
Ik ga mijn buizenversterkers te koop zetten, aangezien versterkers geen verschil maken. 😂

Brutus

Misschien beter van wel, jij had toch interesse in een buizenversterker Xander?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

lo

Citaat van: Brutus op mei 03, 2017, 01:39:01
Tja weer eentje zonder bon en ouder dan 2 jaar, hoeveel? Laatste keer had ik er bijna een gekocht van 2 jaar oud die achteraf 4 jaar en 8 maanden oud was.

Die van Marcel is een erg jonge demo en komt gewoon met bon op mijn naam en 2 jaar garantie, wel zo prettig  :yes:

Ga je ook nog op zoek naar een SA11S...
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Yep, een toekomstdroom. Voorlopig blijf ik echter nog van de muziek genieten van muziek middels de PM.

Citaat van: Brutus op mei 04, 2017, 16:58:17
Misschien beter van wel, jij had toch interesse in een buizenversterker Xander?

Brutus

Citaat van: lo op mei 04, 2017, 18:33:30
Ga je ook nog op zoek naar een SA11S...

Dat staat niet erg hoog op mijn verlanglijst, je hebt mijn Denon SACD-speler live meegemaakt en daar is niets mis mee.
De draaiuren die deze heeft gemaakt tijdens de M&G is meer dan de laatste 2 jaar samen dus dan zou ik het alleen voor de looks doen en daar is het iets te kostbaar voor.

Als de PM11 doorgaat is het budget voor audio ook voorlopig op (op hier en daar een kabeltje na).

Brutus

Zat nog even te lezen in de handleiding.......'t is maar wat je leuk vindt  :-D. Bij de speakerterminals van de PM11s3 zie ik bij de NL handleiding geen banaanpluggen als optie en in de Engelse handleiding staan deze wel.

Is het NL model geschikt voor banaanpluggen??

xander32

Bij mij zitten er QED Airlocs in ... lijkt mij wel dus  :yes:.

Citaat van: Brutus op mei 05, 2017, 02:48:01
Zat nog even te lezen in de handleiding.......'t is maar wat je leuk vindt  :-D. Bij de speakerterminals van de PM11s3 zie ik bij de NL handleiding geen banaanpluggen als optie en in de Engelse handleiding staan deze wel.

Is het NL model geschikt voor banaanpluggen??

Brutus

Ach, je had al geantwoord dan was het laatste deel van de PM overbodig  :wink:

xander32

Wanneer heb je zekerheid over de '11'? En waar hangt het nu van af?

Brutus

Marcel krijgt hem komende week binnen, heeft hem niet persoonlijk gezien (maar de demo van college overgenomen). Ik wil even weten hoe oud precies en of deze in nieuwstaat verkeerd. Marcel checkt hem bij binnenkomst daarna krijg ik hier bericht over.

Eigenlijk ga ik er vanuit dat het gewoon door gaat tenzij er een dikke kras op het front zit o.i.d. maar ik ga er niet vanuit.

xander32

Ga je de 11 nog één op één vergelijken met de pma?

Citaat van: Brutus op mei 05, 2017, 14:37:28
Marcel krijgt hem komende week binnen, heeft hem niet persoonlijk gezien (maar de demo van college overgenomen). Ik wil even weten hoe oud precies en of deze in nieuwstaat verkeerd. Marcel checkt hem bij binnenkomst daarna krijg ik hier bericht over.

Eigenlijk ga ik er vanuit dat het gewoon door gaat tenzij er een dikke kras op het front zit o.i.d. maar ik ga er niet vanuit.

Brutus

Ik heb geen switch waar mee je even snel kunt schakelen tussen versterkers. Ik ken mijn huidige set goed maar verwacht geen schrikbarende verschillen. De PM zal door het hogere vermogen/zwaardere voeding misschien wat beter grip hebben op de speakers maar we zullen het zien  :wink: :-)

Zal de cd van Ryan Adams (had hem nog niet weggegooid zag ik) even  testen op een hoog volume, kijken of we tijdens de M&G niet per ongeluk te maken hadden met klippen van de speakers, wie weet  :roll:

xander32

Het is iig niet de opname van die cd, deze betreft juist een goede kwaliteit.

Citaat van: Brutus op mei 06, 2017, 03:18:24
Ik heb geen switch waar mee je even snel kunt schakelen tussen versterkers. Ik ken mijn huidige set goed maar verwacht geen schrikbarende verschillen. De PM zal door het hogere vermogen/zwaardere voeding misschien wat beter grip hebben op de speakers maar we zullen het zien  :wink: :-)

Zal de cd van Ryan Adams (had hem nog niet weggegooid zag ik) even  testen op een hoog volume, kijken of we tijdens de M&G niet per ongeluk te maken hadden met klippen van de speakers, wie weet  :roll: