Heerlijk genuanceerd en respectvol; goed bezig
.
Je roept van alles maar kan je het ook aantonen;
- een wettelijke en onvoorwaardelijke reparatie termijn van 2 a 3 weken
- het verstrijken van bovenstaande termijn het onvoorwaardelijke recht geeft om de aankoop te ontbinden
- het verstrijken van bovenstaande termijn het onvoorwaardelijke recht geeft om het geld terug te vragen - ben ook wel benieuwd of als een consument dat vraagt, de verkoper voorts ook verplicht is daar een invulling aan te geven
Ben ook benieuwd hoe bovenstaande verwoven is in de garantie bepalingen van Marantz NL.
Met bronvermelding s.v.p.
Wellicht heb jij volledig gelijk, maar als men zo hard roept dan lees ik ook graag het bewijs. Zondermeer zoiets aannemen zou wel erg naïef zijn, toch.
Citaat van: BenK op maart 25, 2016, 14:37:54
Waar je het koopt of hoe duur het ook was dat maakt niets uit, de wettelijke garantie blijft overal en altijd hetzelfde.
De service van deze leverancier is dus gewoon nul komma nul.
Je hebt als consument recht op een deugdelijk product en/of redelijke reparatietermijn en dan moet je denken aan 2 of maximaal 3 weken. 6 weken of langer is ronduit beschamend en reden om de aankoop te ontbinden en geld terug te vragen.