Marantz UD7007 defect - binnen een jaar

Gestart door rexp, januari 17, 2016, 14:15:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: RHK op januari 20, 2016, 19:53:00
Ik vind ook dat de reacties van hchifi.nl  op dit forum prima door de beugel kunnen en ook wel zinvol.
:gp: :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Spikes25

@rexp, jij als starter van dit topic zie ik je niet meer teug komen.
Zou het mogelijk zijn om ons op de hoogte te houden wat nu de status is van de UD 7007
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

rexp

Natuurlijk. De status is defect.

Ik heb hem inmiddels uit het meubel gehaald, hij staat klaar om ingepakt te worden. Dan ga ik met Marcel in de slag wat de volgende stap zal zijn.

Cornelis1921

Citaat van: rexp op januari 24, 2016, 12:16:00
Natuurlijk. De status is defect.

Ik heb hem inmiddels uit het meubel gehaald, hij staat klaar om ingepakt te worden. Dan ga ik met Marcel in de slag wat de volgende stap zal zijn.
Lijkt mij zeer verstandig. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Spikes25

@rexp
Ik hoop, en ik ben er van overtuigd, dat er een positieve oplossing geboden wordt.
Ben wel benieuwd wat er defect is.

Houd ons op de hoogte
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

Maus

Citaat van: Spikes25 op januari 24, 2016, 22:18:45
Ben wel benieuwd wat er defect is.

Houd ons op de hoogte

Ik gok een printplaat..  :-P

hchifi.nl

Citaat van: rexp op januari 24, 2016, 12:16:00
Natuurlijk. De status is defect.

Ik heb hem inmiddels uit het meubel gehaald, hij staat klaar om ingepakt te worden. Dan ga ik met Marcel in de slag wat de volgende stap zal zijn.

Voordat je hem inpakt even het serienummer noteren  :wink:
H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515

rexp

Begin februari opgestuurd, nog steeds in reparatie   :cry:

Rob46


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pameijer

Hoogste tijd dat ze je dan een nieuwe opsturen. Als je ouwe dan toch nog gerepareerd is kan die mooi als refurbished verkocht worden.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

hchifi.nl

Citaat van: pameijer op maart 14, 2016, 09:34:52
Hoogste tijd dat ze je dan een nieuwe opsturen. Als je ouwe dan toch nog gerepareerd is kan die mooi als refurbished verkocht worden.

lekker makkelijk als je niet weer waar het probleem zat  :wink:
het is soms vervelend dat je lang moet wachten (komt gelukkig zelden voor) maar een toestel wat ruim
een jaar oud is kun je niet klakkeloos een nieuwe voor verwachten als hij 4 weken weg is voor reparatie.


Nieuwe UD7007's zijn ook een tijd lang niet op voorraad geweest bij Marantz.
Deze kwam tesamen met ook onderdelen voor de service afdeling afgelopen week
binnen bij D&M.
Ik krijg morgen als het goed is nieuwe UD7007's en ook deze week
verwacht ik de defecte UD7007 retour van reparatie.

Zal nu gelukkig niet meer lang duren  :-)
H&C Hifi, al ruim 20 jaar een begrip !

Nu bereikbaar via Whatsapp !! 06-13638838

Onze openingstijden :
ma GESLOTEN
di GESLOTEN
wo 10.00u-19.30u
do 10.00-19.30u
vr 10.00u-20.30u
za 10.00u-17.00u

Tel. 0031 (0) 478-515

rexp

Die 4 weken zijn inmiddels 7 weken - 3 februari opgestuurd. En de speler is in maart 2015 aangeschaft, dus op het moment van kapot gaan nog geen jaar oud.

Ik snap best dat jij als dealer geen invloed hebt op de reparatietijden van Marantz, en ik snap ook dat Marantz voor jou voor brood op de plank zorgt, maar ik kan al die tijd geen blu rays kijken. Dat kan je vervelend noemen, want er zijn immers ergere dingen op de wereld.

Maar als je als wereldmerk niet in staat bent om een reparatie binnen een redelijke termijn uit te voeren, dan doe je iets verkeerd. En het continue downplayen van hoe serieus je dat moet nemen, vind ik ook verkeerd.

Voor mij dus geen Marantz meer. En ik hoop ooit nog eens mijn 500+ euro player retour te zien.

BenK

Niet Marantz maar jouw verkoper is verantwoordelijk voor de garantie en service want dara heb je hem gekocht en noet bij Marantz, lees hier maar eens je rechten en plichten inzake garantie: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/soorten-garantie

Rob46

Citaat van: rexp op maart 23, 2016, 23:03:53
Die 4 weken zijn inmiddels 7 weken - 3 februari opgestuurd. En de speler is in maart 2015 aangeschaft, dus op het moment van kapot gaan nog geen jaar oud.

Ik snap best dat jij als dealer geen invloed hebt op de reparatietijden van Marantz, en ik snap ook dat Marantz voor jou voor brood op de plank zorgt, maar ik kan al die tijd geen blu rays kijken. Dat kan je vervelend noemen, want er zijn immers ergere dingen op de wereld.

Maar als je als wereldmerk niet in staat bent om een reparatie binnen een redelijke termijn uit te voeren, dan doe je iets verkeerd. En het continue downplayen van hoe serieus je dat moet nemen, vind ik ook verkeerd.

Voor mij dus geen Marantz meer. En ik hoop ooit nog eens mijn 500+ euro player retour te zien.

Respect voor jouw geduld....de mijne was al lang op geweest......:-)