Van denon pma2000r naar marantz

Gestart door Diede, november 06, 2015, 12:47:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Welke marantz versterker matched goed met de monitor audio gs20

Marantz pearl
1 (33.3%)
Marantz pm15
2 (66.7%)

Totaal aantal stemmen: 3

Diede

Hallo, ben nieuw op dit forum ik wil graag overstappen van de denon pma2000r versterker naar een marantz en als het even kan een stapje omhoog.
Heeft iemand suggesties ik heb een marantz sa 7003 en een set monitor audio gs20.
Ik zie graag jullie reacties.

arjan1312

Diede, welkom.

Weet je wat je wil/kan uitgeven aan een andere versterker? Suggesties zullen er zeker zijn, maar aan elke suggestie hangt een prijskaartje.

Arjan
PM 11S3 / Sony cd-speler
Canton Vento 890.2 DC met Atlas Equator Mk II bi-wire kabels
Chord Hugo Dac

Diede

Hallo, zat te denken aan een bedrag rond de 1500 euro ben op zoek naar iets 2dehands nieuw is mij iets te gortig.

xander32

Welkom. Indien van de Denon een stapje omhoog, moet je denken aan een PM11s2/s3.
Een PM15/14 zou ook nog kunnen, maar die zijn volgens mij hooguit op eenzelfde niveau als de Denon. Een KI Pearl kan ook, maar die zal een wat meer frisse klank brengen. Dat zou i.c.m. de wat frisse huisklank van MA, wellicht niet de mooiste match geven. Hetgeen overigens een kwestie van smaak is. Dat pleit dan ook weer voor het zelf gaan luisteren :yes:.


Citaat van: Diede op november 06, 2015, 12:47:09
Hallo, ben nieuw op dit forum ik wil graag overstappen van de denon pma2000r versterker naar een marantz en als het even kan een stapje omhoog.
Heeft iemand suggesties ik heb een marantz sa 7003 en een set monitor audio gs20.
Ik zie graag jullie reacties.

jrm

Het beste advies dat ik je kan geven is om te proberen te luisteren indien mogelijk.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Paul op november 06, 2015, 17:16:43
Ik zeg buisjes.    :-D hello



Zo goedkoop is een marantz 8b nou ook weer niet.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.