Audio Alchemy overture OM150

Gestart door PM95, oktober 13, 2007, 12:52:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mars

Ja ? gaaf man , ben echt benieuwd volgende week zondag!

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Ik kijk erg uit naar de komst van jouw,we maken er een gezellige dag van!!  :wav:

neem trouwens ook wat muziek van jezelf mee ,tenzij je alleen metal wil beluisteren  HB HB
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

Citaat van: Marco op november 23, 2007, 12:43:20
Ik kijk erg uit naar de komst van jouw,we maken er een gezellige dag van!!  :wav:

neem trouwens ook wat muziek van jezelf mee ,tenzij je alleen metal wil beluisteren  HB HB

yeps ik neem wel het een en ander mee , beetje tingel tangel ook  :wink:

maar wel gaaf (  alles in het kader van stoned zonder dope)

maar dat zie je de tweede wel!!

grtz mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Ik heb navraag gedaan omtrent de dac,deze is dus wel afkomstig van Studio 107.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

mars

Citaat van: Marco op november 23, 2007, 18:09:06
Ik heb navraag gedaan omtrent de dac,deze is dus wel afkomstig van Studio 107.

oooooo , ik heb hem niet zien staan .

hey maar bevalt ie???

grtz mars

ik ga nog ff beetje werken , laters
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

TurboMarco

Tja of hij bevalt .... :roll:...eerst ga ik wat cd beluisteren,het valt mij wel meteen op dat alles rustiger klinkt,het laag is ook een stukje dunner met de dac :| ,niet zo in your face zeg maar.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

impressive  :-o

Bij veel opnames hoor je toch een behoorlijk aangedikt laag maar met de dac aan is het laag toch weer een stukje strakker,verder lijkt het wel of de band (in dit geval Dream theater) iets verder naar achteren staat,bij een live opname vind ik dat wel prettig.
Ik heb voor de dac €90,- betaald en mijn inziens is dat geen slechte deal ,ik heb wel een veelvoud aan kabels uitgegeven maar bereikte daar niet mee wat ik nu geboekt hebt  :wink:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op november 23, 2007, 20:28:03
impressive  :-o

Bij veel opnames hoor je toch een behoorlijk aangedikt laag maar met de dac aan is het laag toch weer een stukje strakker,verder lijkt het wel of de band (in dit geval Dream theater) iets verder naar achteren staat,bij een live opname vind ik dat wel prettig.
Ik heb voor de dac €90,- betaald en mijn inziens is dat geen slechte deal ,ik heb wel een veelvoud aan kabels uitgegeven maar bereikte daar niet mee wat ik nu geboekt hebt  :wink:


het is een mooie DAC
hem hem wel is gehoord bij Niek (studio 107) erg mooi vond ik
hij is denk ik gehocht voor ??? 175 koopje voor je
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

De man die hem gekocht heeft bij studio 107 had er iets van 150 euro voor betaald,zelf heb ik er 90 euri voor betaald,ik ben er wel erg blij mee pompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Leuk om dit terug te lezen nu er een dac discussie gaande is.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op juli 16, 2012, 14:35:49
Leuk om dit terug te lezen nu er een dac discussie gaande is.

4 en half jaar gelden  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject