Ik ben eigenlijk op zoek naar gewoon een goede versterker, geen poespas, gewoon goed geluid. Daarnaast lees ik hier toch wel vaak dat oudere versterkers gereviseerd moeten worden, dus ook niet al te oud.
Qua merk, dit zou mijn eerste Marantz worden. Lees hele goede berichten over dit merk, maar goed, ik geloof niet dat iemand dat op dit forum gaat ontkennen.
Ik heb gehoord dat hoorn speakers graag wat extra vermogen krijgen van een versterker, dus dat wil ik ook graag. Ik zie dat de pm5005 40watt heeft, zou dat voldoende zijn voor mijn 125watt bij 6 ohm JBL Studio 530? Scheelt wel in prijs en dat scheelt wel, aangezien mijn vrouw nog steeds niet overtuigd is dat een nieuwe versterker écht nodig is
. De muziek hoeft niet echt hard te kunnen, ik wil gewoon aangenaam kunnen luisteren, het niveau waarbij het lekker wijn drinken is...
Ik heb net nog wel op marktplaats gekeken voor een surround, maar ik heb toch steeds het idee dat ik dan voor een hoop extra's betaal waar ik toch geen gebruik van ga maken.