Duitse audiofreaks van Teufel binden in Nederland strijd aan met Sonos

Gestart door mountainbiker, juli 08, 2015, 15:51:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


xander32


i2Paq

Er staat nergens in dat bericht wat ze nu precies denken te doen aan Sonos.

Het is een hoop bla-bla van de directeur maar niets, nada, nop, over wat ze gaan doen.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

TurboMarco

Citeerde Berlijnse luidsprekerfabrikant Teufel, ook bekend van Raumfeld, komt naar Amsterdam
Naar mijn mening een slechte keuze ,want stel dat je die luidsprekers of iets dergelijk mee wilt nemen naar huis ben je toch op de auto aangewezen ,en daar houden ze in Amsterdam nie zo van  frusty

CiteerHet is een hoop bla-bla van de directeur maar niets, nada, nop, over wat ze gaan doen.
Zo komen naar Amsterdam om daar een winkel te openen ,verder lijkt het er op dat ze wereldwijd willen opereren met online verkopen .

Het staat er echt  :-D


(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Het merk volg ik al zeker tien jaar, evenals Nubert. Beide leveren mooie producten, waarbij vooral Nubert echt fraaie ls. in het assortiment heeft.

Teufel is meer toekomstgericht aangaande het aanbod. En het is idd. hun Raumfeld wat de strijd met Sonos aan wil/zal gaan.

i2Paq

Er staat alleen dat ze naar Amsterdam komen.

Wat ze verder denken te gaan doen als concurrent van Sonos staat er niet.....

Dus de titel is op zijn minst: suggestieve onzin.

Dekt de lading van het verhaal van geen kant.

En van de Raumfeld ben ik niet onder de indruk.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

TurboMarco

Citaat van: i2Paq op juli 10, 2015, 10:42:32
Er staat alleen dat ze naar Amsterdam komen.

Wat ze verder denken te gaan doen als concurrent van Sonos staat er niet.....


Dan heb je het niet goed gelezen  :wink:

Citeer"Online zitten we al in alle Duitstalige landen, Nederland, Groot-Brittanniƫ en Scandinaviƫ. Per september openen we in de VS en later komt daar China bij. Daarvoor hebben we deals gesloten met Amazon en Ebay, belangrijke online partners die naast onze eigen webshop voor extra omzet zorgen."

En:
Citeer"Onze productmanagers hadden het idee om een enorme portable speaker te maken die je bijvoorbeeld kunt meenemen voor je feestje op het strand. Je kunt hem zelfs aansluiten op de accu van je auto, een echt bruut ding. Hij komt eind deze zomer op de markt, we regelen er een rechtsbijstandsverzekering bij voor de geluidsoverlast

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Je hebt de verschillende Raumfeld componenten zelf al kunnen beluisteren en vergelijken begrijp ik uit jouw feedback?


Citaat van: i2Paq op juli 10, 2015, 10:42:32
Er staat alleen dat ze naar Amsterdam komen.

Wat ze verder denken te gaan doen als concurrent van Sonos staat er niet.....

Dus de titel is op zijn minst: suggestieve onzin.

Dekt de lading van het verhaal van geen kant.

En van de Raumfeld ben ik niet onder de indruk.

i2Paq

Lees nou de titel van het verhaal en dan wat er in het verhaal zelf staat.

Daarin staat alleen dat ze naar Amsterdam komen; wat heeft dat te maken met de strijd aanbinden met Sonos?

Welke producten worden aangehaald en vergeleken met Sonos?

Niets!

Een zaak die naar Amsterdam komt en die "Online" aanwezig is zegt toch niets over de strijd aangaan met Sonos?

En of ik nu wel of niet Raumfeld producten ken, die kennen de meeste mensen niet terwijl ze misschien Sonos wel kennen.

Als je dan bralt dat je de strijd aan gaat noem dan je strijdplan en je wapens, maar niet praten over een boombox, beatbox of wat dan ook die door meer bedrijven gemaakt worden behalve Sonos. Ze vergelijken hem niet eens met Sonos!

De titel had beter kunnen zijn: "Teufel komt naar Amsterdam en wil zich nog breder online profileren".
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

xander32

... maar wat maakt het dat jij schreef niet onder de indruk te zijn van Teufels Raumfeld? Waarop is dat gebaseerd?
Zelf heb ik er nog geen enkel component van mogen beluisteren, derhalve (be-)oordeel ik ook niet.

TurboMarco

Citaat van: i2Paq op juli 10, 2015, 13:23:18
Lees nou de titel van het verhaal en dan wat er in het verhaal zelf staat.

Daarin staat alleen dat ze naar Amsterdam komen; wat heeft dat te maken met de strijd aanbinden met Sonos?

Welke producten worden aangehaald en vergeleken met Sonos?

Niets!

Een zaak die naar Amsterdam komt en die "Online" aanwezig is zegt toch niets over de strijd aangaan met Sonos?

En of ik nu wel of niet Raumfeld producten ken, die kennen de meeste mensen niet terwijl ze misschien Sonos wel kennen.

Als je dan bralt dat je de strijd aan gaat noem dan je strijdplan en je wapens, maar niet praten over een boombox, beatbox of wat dan ook die door meer bedrijven gemaakt worden behalve Sonos. Ze vergelijken hem niet eens met Sonos!

De titel had beter kunnen zijn: "Teufel komt naar Amsterdam en wil zich nog breder online profileren".
Je begrijpt het blijkbaar niet  :no:

En er word nergens gebrald ,ook word er met geen woord gerept over een boombox of een beatbox .

Teufel gaat zich richten op het marktsegment waarin Sonos zich bevind , is dat nou zo moeilijk te begrijpen ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)