Citaat van: xander32 op oktober 10, 2016, 19:14:15
Erg herkenbaar Matt; ik heb het genoegen gehad om tijdens een aantal M&G's albums op vinyl en cd dan wel als stream mogen te beluisteren en te vergelijken en veelal klonk het album vanaf vinyl het meest vloeiend, het meest natuurlijk.
Voor mij was het echt de eerste keer dat het verschil zo duidelijk was, vooral de albums van dezelfde mastering maar op verschillende bronnen was daarbij een grote hulp. Ben blij dat dit een bekend punt is in de hobby en het niet tussen de oren zit bij mij
Citaat van: Zep op oktober 10, 2016, 19:33:56
Je bent zeker ook al aan het sparen voor de Naim statement en de TAD Reference?
Hoe klonk dat overigens?
Ben benieuwd naar je keuze in versterker/dac/streamer
Goh, ik denk het niet. Ik heb er ook de TAD Compact Evolution One gehoord, aangestuurd door de 500series van NAIM.
Als je dan ziet wat de meerkost is - €175000 voor de statement tov €50000 voor de 500 serie's en €80000 voor de reference tov €20000 voor de compact - geef mij dan maar de 500 series
Die TAD compact is trouwens ook een fantastische monitor
Ja, wat kan ik daar over zeggen, niks verkeerd in ieder geval. Ik kan er verder niks op aanmerken juist dat ik er zelf nooit de bom geld zou voor betalen. Het is echt alsof je naar een concert zit te luisteren, je moet enkel je ogen sluiten. Rekening houdende met de set die deze speakers aanstuurde.
Op de homepage van widescreenaudio kan je momenteel nog de foto zien.
Ik blijf ook heel benieuwd naar wat ik allemaal te horen ga krijgen.
Na gisteren heeft Naim wel een bepaalde indruk op mij nagelaten, maar het zijn dan ook wel de high end series en zeker niet betaalbaar voor mij.
Daardoor groeit mijn interesse in een PM11s3 nog meer. Maar dat ligt nog steeds buiten budget.
Zoals ik het nu zie kom ik al vlug aan €3000-4000 voor een versterker en een streamer/DAC.
Iets dat zeker haalbaar moet zijn denk ik.
Citaat van: sjoek op oktober 10, 2016, 19:46:41
Vinyl blijft het mooiste.... maarja soms wint gemak van kwaliteit
Inderdaad, soms is het gewoon eens makkelijk. Het hoeft ook niet altijd het van het te zijn, dan apprecieer ik het die enkele keren nog net iets meer
Citaat van: bramdg op oktober 10, 2016, 19:57:26
Ja klopt zeker ...ken dat ook
Al meermaals op de site Widescreenaudio terechtgekomen maar nog niet langsgegaan.....en zo ver is dat nu echt niet.
Blijkbaar moet dit wel eens de moeite zijn als ik zo de showroom foto's bekijkt
Leuke sfeer lijkt me ook.....
We moeten er toch eens werk van maken ook om iets af te spreken om samen te komen waar we maanden geleden eens aan gedacht hebben...
Bij mij was het ook de eerste keer, heel aangename winkel met een leuke en vooral goede inrichting.
Er is ook zeker heel wat kennis aanwezig, Henk weet waar die over praat. En nog eens dichtbij
Ja Bram, moeten we eens werk van maken. Ik merk dat ik daar heel veel van bijleer. Kan ik eindelijk dat groen achter mijn oren eens weg wassen
En uhh check zeker eens zijn Facebook, daar staan nog meer foto's