Dag,
Ik ben uit de kabel wir war. Voor mijn vakantie had ik op goed geluk een van den hull the mainstream hybrid aangeschaft om mee te experimenteren. Nou...deze kabel valt echt niet tegen. Voorheen had ik aan mijn e 530 een kemp hi cord aangesloten doch het verschil tussen deze twee kabels is aanzienlijk. De hybrid tekent een scherper stereobeeld en het hoog met deze kabel is verfijnder aanwezig.Het laag klinkt strakker en gecontroleerder.
Ik heb de navolgende kabels ECHT vergeleken: kemp hi cord, kemp lo cord, siltech mtx berlin, siltech spx 18 ,een of andere Duitse high end kabel,een furutech a314 , de van de hull en de standaardsnoeren die geleverd werden vanaf de fabriek.
Vraag me niet hoe het kan want eerlijk gezegd heb ik in deze verhaaltjes zelf voorheen nooit geloofd. Een interlink of luidsprekerkabel was voor mij een plausibel verhaal maar een stroomkabel.....kom op zeg.....
Het gekke is dat de versterker het meeste reageert op een andere stroomkabel.
Eerlijk gezegd vind ik de verschillen beter waarneembaar als met andere interlinks😗😗
Begrijpen doe ik het echt niet maar voor mij is het waarneembaar.
Hetgeen door Xander en Bert geschreven en ondervonden werd en wordt is waar en ik denk dat voor velen onder ons qua geluidsbeleving op dit vlak nog winst valt te behalen.
Gr.
Erik