De set van Erik.

Gestart door erik62, april 12, 2015, 10:31:13

Vorige topic - Volgende topic

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Ik had bijna een Accuphase P800 aan mijn E470 getoedelidokied........

erik62

Dag,

Daar ik ervan overtuiging ben geraakt dat de invloed van stroomkabels en  stekkerblokken groter is Dan Ik ooit voor mogelijk had gehouden zou Ik eens willen weten of iemand van jullie ervaringen heeft met een power conditioner van Furutech of gigawatt. Niet dat Ik zoiets wil gaan aanschaffen maar Ik zou eens graag willen weten wat dit voor jullie gebracht heeft.

Gr.
Erik

xander32

Wim heeft zoiets achter z'n set.

Citaat van: erik62 op augustus 05, 2016, 07:26:51
Dag,

Daar ik ervan overtuiging ben geraakt dat de invloed van stroomkabels en  stekkerblokken groter is Dan Ik ooit voor mogelijk had gehouden zou Ik eens willen weten of iemand van jullie ervaringen heeft met een power conditioner van Furutech of gigawatt. Niet dat Ik zoiets wil gaan aanschaffen maar Ik zou eens graag willen weten wat dit voor jullie gebracht heeft.

Gr.
Erik

Bert5001

Eric ik heb een Kemp scheidingstransformator met een Kemp powerstrip  dat gaf hier meer rust en een stillere achtergrond en ,  altijd dezelfde kwaliteit in weergaven

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

WimPeu

Citaat van: xander32 op augustus 05, 2016, 09:17:01
Wim heeft zoiets achter z'n set.

Klopt, ik gebruik een Isol-8 Minisub Axis. Gaf vooral meer rust (in mijn hoofd  :-D ) wetende dat ik vanaf dat moment niets meer aan mijn stroom voorziening hoefde te veranderen.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

erik62

Dag Bert,

Heb jij ervaringen met een dg van accuphase. Wat Ik lees schijnt dit voor de weergave erg veel te doen.

Gr.
Erik

Bert5001

Zo net wakker nachtdienst nee Eric geen ervaring maar wat ik hier en daar gelezen heb zijn het prachtige apparaten die absoluut de stroom opnieuw opbouwen naar 230 volt de Duitsers zijn ook laaiend enthousiast van de 2 apparaten

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

erik62

Dag Bert,

12.30 uur is NA een nachtdienst te vroeg...... Hopelijk heb je vanavond geen navhtdienst want dat is bijzonder weinig slaap. Ik slaap na een nachtdienst maximaal 3 uurtje en Ben Dan ook bij de volgende nachtdienst helemaal gesloopt.

Gr.
Erik

Bert5001

Helaas nog 2 nachten maar na  het eten vanavond nog even 2.5 uur slapen dan kom ik de nachten wel Door nu lekker naar Fourplay luisteren en dit klinkt toch niet beroerd hoor de Focals

Marvin

Probeer toch meestal een uur of 6 tot 7 te slapen na een nachtdienst. Slaap niet voor ik naar m'n werk toe ga.

erik62

Vroeger sllep Ik na een nachtdienst gemakkelijk 7 uurtjes achter elkaar. Nu Ik ouder ben maximaal 3 uurtjes.
Volgend jaar mag Ik gebruik maken van nachtdienst ontheffing...

Gr,
Erik

erik62

Dag,

Net weer eens mijn " oude" stekkerblok aangesloten en beluisterd. Wat een verschil met de furutech is dit zeg......Ik Ben er eigenlijk van overtuigd dat stroomkabels en stekkerblokken normaliter als een " sluitpost" worden behandeld terwijl dit volgens mij andersom dient te gebeuren. (Zo is dit althans bij mij gegaan).
Het stekkerblok heb Ik aangeschaft op advies van peacock en dit had Ik jaren eerder moeten doen. Echt....

Gr.
Erik

xander32

Mijn ervaring is ook dat netsnoeren (incl. blok) meer doen voor het geluid dan ls. kabels of ic's.

Citaat van: erik62 op augustus 12, 2016, 17:47:40
Dag,

Net weer eens mijn " oude" stekkerblok aangesloten en beluisterd. Wat een verschil met de furutech is dit zeg......Ik Ben er eigenlijk van overtuigd dat stroomkabels en stekkerblokken normaliter als een " sluitpost" worden behandeld terwijl dit volgens mij andersom dient te gebeuren. (Zo is dit althans bij mij gegaan).
Het stekkerblok heb Ik aangeschaft op advies van peacock en dit had Ik jaren eerder moeten doen. Echt....

Gr.
Erik

Rob46

Citaat van: erik62 op augustus 12, 2016, 17:47:40
Dag,

Gr.
Erik
[/quot

Dat is de reden dat ik sinds jaar en dag een Monster Power 2600 gebruik Erik......