Citaat van: TurboMarco op april 12, 2015, 21:54:40
Blijf vooral knuppels in het hok gooien , of je gebruikt de zoekfunctie van het forum
Dergelijk onderwerp is tot in den treuren al besproken .
Damn! , onbegrijpelijk dat het na die jaren nog steeds niet begrepen word , ik twijfel steeds meer aan het nut van een forum.
Inderdaad met dit soort opmerkingen is het nut van een forum in twijfel te trekken.
Het Internet staat vol over Bi-wire / Bi-amp, en toch blijft dit een veel besproken item, en wat is daar mis mee ?
Audio ontwikkelingen veranderen ieder jaar, en ook de inzichten betreft aansluitingen, en dan niet alleen Bi-wire of niet.
De vraag had ook betrekking op de PM serie, misschien dat daar de schakeling via A/B anders is geregeld en ook het eind resultaat anders zou kunnen zijn, of je voor Bi-wire gaat of niet.
Nordost heeft een paar aardige aansluit mogelijkheden (bedacht) dus er blijft ontwikkeling in zitten, of je dit nu wel of niet wil geloven, of in mee wilt gaan.
Vandaar mijn vraag die ik eigenlijk eerst wilde vermijden gezien dit soort opmerkingen.
En trouwens, de vraag was in eerste instantie of het vermogen zou kosten om A en B te gebruiken tov alleen A.
Helaas maakte ik de fout om toch weer de Bi-wire discussie op te starten, en ja hoor, daar zijn ze weer
Over het nut van een forum gesproken.........