Kost speakers A + B vermogen ?

Gestart door CBdicX, april 12, 2015, 08:08:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CBdicX

Citaat van: 100%Marantz op april 13, 2015, 16:06:54
En was er al de vraag gesteld of A + B aansluiten het vermogen verminderd?
Ik weet het niet ben niet gaan kijken.
Want dit is de originele vraag. Dat andere direct over Bi-wire zijn begonnen is iets anders

Ach, laat die gozer toch......
Dat was inderdaad mijn eerste vraag en later begon ik (waar ik nu al spijt van heb) over het aansluiten tussen Bi-wire en via jumpers, of daar verschil in zit.

Rob46

Citaat van: TurboMarco op april 12, 2015, 21:54:40
Blijf vooral knuppels in het hok gooien , of je gebruikt de zoekfunctie van het forum  :wink:
Dergelijk onderwerp is tot in den treuren al besproken .

Damn!  frusty , onbegrijpelijk dat het na die jaren nog steeds niet begrepen word , ik twijfel steeds meer aan het nut van een forum.

Erg kort door de bocht. Misschien weet ts niet hoe de zoekfunctie werkt?

Rob46

Citaat van: TurboMarco op april 12, 2015, 21:54:40
Blijf vooral knuppels in het hok gooien , of je gebruikt de zoekfunctie van het forum  :wink:
Dergelijk onderwerp is tot in den treuren al besproken .

Damn!  frusty , onbegrijpelijk dat het na die jaren nog steeds niet begrepen word , ik twijfel steeds meer aan het nut van een forum.

En misschien voor een andere topic dan deze; maar vindt jij het forum voor jou wel nut hebben?

CBdicX

Citaat van: Rob46 op april 13, 2015, 17:59:57
Erg kort door de bocht. Misschien weet ts niet hoe de zoekfunctie werkt?

Nou, ik weet wel hoe de zoek functie werkt, geeft zelf maar de opdracht voor: "kost speakers A/B vermogen" komt behalve de huidige discussie niets naar boven......
Jammer van dit verders prima forum dat er regelmatig vervelend word gereageerd door forum leden die de wijsheid in pacht hebben  :|

TurboMarco

Ja droog je tranen maar  :-D

Je bent blijkbaar zon geval die niet met de realiteit kan dealen  puke
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

100%Marantz

#35
Citaat van: TurboMarco op april 13, 2015, 21:38:07
Ja droog je tranen maar  :-D

Je bent blijkbaar zon geval die niet met de realiteit kan dealen  puke

Waarom die agressiviteit? Je zo druk maken voor zo weinig!! En maar blijven reageren. Als je vind dat het topic geen zin heeft, zwijg dan gewoon.
Ik hoop dat je niet altijd zo reageerd, er zijn belangrijkere dingen in het leven!!!


iOS
marantz, what else?

TurboMarco

#36
.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

100%Marantz

Citaat van: TurboMarco op april 14, 2015, 12:40:01
edit: Zelf maar aangepast aangezien op mijn verzoek geen gehoor gegeven word .

En ik reageer wanneer en hoe het mij uitkomt  :wink:

Woaw,.... is aangepast, maar zit niet constant op het forum, heb nog wat werk te doen.

Vind je toon zeer agressief, kan er niet echt inkomen.
marantz, what else?

CBdicX

#38
./.
--

100%Marantz

#39
En ik reageer wanneer en hoe het mij uitkomt  :wink:

@Marco: Dit geldt ook voor de anderen  :wink:
marantz, what else?

TurboMarco

Citaat van: 100%Marantz op april 14, 2015, 13:48:54
En ik reageer wanneer en hoe het mij uitkomt  :wink:

@marco: Dit geldt ook voor de anderen  :wink:
Je kan wel en public bijdehand blijven doen ,maar zorg eerst eens dat je goed geïnformeerd bent eer dat je wat gaat roepen .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

100%Marantz

#41
T'is goed nu, heb de commentaar verwijderd!

Voor iemand die mag reageren wanneer en hoe hij wil, vind ik vlug op zijn teen getrapt!


iOS
marantz, what else?

TurboMarco

#42
jah ...

Ga maar verder met berichten tellen , wie weet kan je checken of er verder nog iemand een dergelijke hoge ratio heeft .
Je "vind" namelijk nogal veel  :wink:
Ironisch ,want via PM maak je duidelijk dat het onbelangrijk is .en niet teveel inkt te willen verspillen ,maar en public kan je het maar niet laten om te vertellen wat jij van mij vind .
Blijkbaar vind je mij belangrijk genoeg om mijn postgedrag door te spitten , maar als je dat nou meteen goed doet ...en vanaf het begin af aan .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

CBdicX

Ik vind deze topic nu uitgelopen op:

:oops:  :cry:  violent1

Jammer.......

100%Marantz

Ik begrijp je niet, echt niet Marco.
Ik wil ermee stoppen maar telkens kom je terug.

Er is inderdaad niets belangrijk, ik heb niets tegen je.
Mijn excuses.  Vind toch wel dat je zeer snel voor zo weinig op je teen getrapt zijt.

Er zijn belangrijkere dingen in het leven.

Ik stop ermee.



iOS
marantz, what else?