Hoi,
Heb net mijn denon vervangen door een marantz sr7008, nu weet ik wel dat je daar vanaf een nas zelf mee kan streamen maar dat gaat ontzettend traag en ik wil een mooie interface voor op mijn ipad. Na een sonos in mijn bezit gehad te hebben (geen hd files) heb ik een simple audio roomplayer+ geprobeerd maar die heb ik na enkele maanden al terug in de verkoop gedaan wegens een te brakke interface. Nu heb ik even zitten twijfelen om een mac mini te gebruiken maar wil toch liever een kant en klaar bakje. Omdat ik de dacs van de marantz goed genoeg vind en ik maar rond de 500€ wil uitgeven vallen de marantz streamers al uit de boot. Blijven er eigenlijk twee soorten kanidaten over : een denon dnp 730ae deze heeft een display en ondersteunt ook dsd files en dan heb je nog de bluesound node met een perfecte interface als de sonos maar kan ook 24bit 192khz files aan en heeft naar het schijnt ook een goede dac aanboord. Vandaar mijn vraag hebben jullie nog andere ideeën of welke van deze twee zouden jullie kiezen en hoe zouden jullie hem aansluiten: analoog of optisch? Met als laatste bijvraag heeft het nut om te investeren in een goede optische kabel of zijn 1tjes en nulletjes altijd hetzelfde, welke zou je dan aanraden (zeker niet boven 200€). Alvast bedankt!