Citaat van: CBdicX op augustus 31, 2014, 23:41:39
Maar ik stop met dit forum, werkelijk ieder gebruikt woord word door een aantal lieden op een weegschaal gelegd en daar heb ik schoon genoeg van, dus wees gegroet en de mazzel......
Woord(en) letterlijk nemen.
Ik als autist ben heel erg van de letterlijkeid nemen van woorden, ik neem ze ''onbewust'' HEEL letterlijk.
Ze worden op een weegschaal gelegd en de uitkomst is; LETTERLIJK nemen gebruikt woord, terwijl de vraag er niet over gaat zal ik ook iemand letterlijk nemen op het gesproken woord.
Denk je dat ik dat leuk vindt dat ik dat doe, nee ik ben me er ten delen van bewust, heel vaak naderhand.
Eerlijk gezegd denk ik dat ik met ''letterlijk nemen van woorden'' van en door mensen om me heen meer last irritaties en zelfs ook conflicten heb dan jij hier op het forum.
Dat neemt niet weg dat je je er gruwelijk aan kan irriteren als mensen dat doen.
Ik kan redelijkerwijs uitsluiten dat ik het doe om iemand bewust op zijn woorden te ''pakken''.
Nog iets, ik weet wel bijna zeker dat op alle bestaande forums in meer of mindere maten je woorden gewogen zullen worden.