Nieuw hier!

Gestart door Jbiggie, april 29, 2014, 13:52:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jbiggie

Hoi,

zoals de titel zegt ben ik nieuw hier en in de hifi wereld voor thuis.Mijn naam is johan 30 jaar jong en ik heb recent een huis gekocht en nu begint de interesse voor audio een beetje te kriebelen.Ik ben voor een paar jaar geleden nog wel wat bezig geweest met audio voor in de auto maar dat is flink afgenomen.

Nu het volgende ik wil eem audio set voor thuis rustig opbouwen en ik kan een marantz pm80 mkII voor een zacht prijsje overnemen.Alleen deze zal waarschijnlijk schoongemaakt/gereviseerd moeten worden.Waar kan ik dit laten doen?Ik woon in de buurt van amsterdam.En wat zal ik ongeveer kwijt zijn?

Whisper.nl

Citaat van: Jbiggie op april 29, 2014, 13:52:52
Hoi,

zoals de titel zegt ben ik nieuw hier en in de hifi wereld voor thuis.Mijn naam is johan 30 jaar jong en ik heb recent een huis gekocht en nu begint de interesse voor audio een beetje te kriebelen.Ik ben voor een paar jaar geleden nog wel wat bezig geweest met audio voor in de auto maar dat is flink afgenomen.

Nu het volgende ik wil eem audio set voor thuis rustig opbouwen en ik kan een marantz pm80 mkII voor een zacht prijsje overnemen.Alleen deze zal waarschijnlijk schoongemaakt/gereviseerd moeten worden.Waar kan ik dit laten doen?Ik woon in de buurt van amsterdam.En wat zal ik ongeveer kwijt zijn?

Hoi Jbiggie,

De techneut in de buurt is Rotterdam = Hal 9000.

Zoek een via pm contact met hem.

Groet Whisper.nl
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

HAL9000

Ik  heb  er  momenteel  een  staan  +  cd speler. 

Zijn  in mijn opinie  de  beste  Pm80 versie

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Jbiggie

#3
Hoi,

Ik pm je even.

audiof. zonder budget

Citaat van: Jbiggie op april 29, 2014, 13:52:52
Hoi,

zoals de titel zegt ben ik nieuw hier en in de hifi wereld voor thuis.Mijn naam is johan 30 jaar jong en ik heb recent een huis gekocht en nu begint de interesse voor audio een beetje te kriebelen.I

Welkom op dit forum hello hello
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

jrm

Welkom en veel lees- en luisterplezier.

Succes met je zoektocht naar mooie spullen en geniet van het samen stellen van je set (liefst willen we hier dan wel de foto's zien...)

Whisper.nl

 TTIWWP :wav:


Citaat van: jrm op april 30, 2014, 13:48:42
Welkom en veel lees- en luisterplezier.

Succes met je zoektocht naar mooie spullen en geniet van het samen stellen van je set (liefst willen we hier dan wel de foto's zien...)
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Jbiggie

Thnx iedereen.Die marantz pm80 mk2 komt er als het goed is van het weekend.Ik ben nog wel aan het twijfelen of ik het moet doen.De versterker heeft een klein probleem als je volume draait hoor je licht gekraak.Dit zou volgens de eigenaar aan een potmetertje liggen?Hij zegt als je eenmaal de source knop 1 keer indrukt hoor je het niet meer.Ik ben een beginnend iemand en heb er helemaal geen verstand van.Ik wil wel een product hebben waar ik nog een tijdje plezier van kan hebben.

grtz johan

xander32


jrm

Citaat van: Jbiggie op mei 01, 2014, 20:15:26
Thnx iedereen.Die marantz pm80 mk2 komt er als het goed is van het weekend.Ik ben nog wel aan het twijfelen of ik het moet doen.De versterker heeft een klein probleem als je volume draait hoor je licht gekraak.Dit zou volgens de eigenaar aan een potmetertje liggen?Hij zegt als je eenmaal de source knop 1 keer indrukt hoor je het niet meer.Ik ben een beginnend iemand en heb er helemaal geen verstand van.Ik wil wel een product hebben waar ik nog een tijdje plezier van kan hebben.

grtz johan

Anders even contact opnemen met de restaurateurs van dit forum, een service beurt voor deze op leeftijd zijnde apparatuur is noodzakelijk, maar je krijgt er heel veel voor terug: een super fraai geluid.  :-D

cz79

Ik ken wel een goede reparateur/restaurateur in almere, pm me voor info

Rob46


Jbiggie

Ik heb gisteren de versterker opgehaald.Nu ff sparen voor speakers.Hoe kan de versterker het beste op mijn tv aansluiten?

SB_Marantz

De output van de tv op een lijn ingang van de versterker: Dus op aux,cd,tuner,tape in.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Jbiggie

Output van de tv.Ik zie alleen de koptelefoon aansluiting.Ik heb een sony bravia tv.zoals ik  zo zie zitten er verder geen output aansluitingen

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk