OH, dat is heel "simpel", ik heb de PL voor de front speakers, bevalt inderdaad goed zoals ik ook vertelde. Ik vond alleen qua geluid mijn midden speakers (ik heb er 2) achter blijven via de Onkyo, vooral de dialogen vielen wat weg waar de PL dit juist naar voren bracht.
Ik bestel dus een 2e PL voor de midden speakers die nu ook zijn werk staat te doen. Alleen 1 probleempje, het blijkt waarschijnlijk een versterker te zijn die in de service is geweest want er lag onderin de doos een Service Notification van Marantz. Ik zal nu niet teveel in details treden maar serie nummers klopte ook niet met de doos, duidelijk een gevalletje rommelen. Niet door de leverancier waar ik de PL heb gekocht, want als die de doos hadden geopend hadden zij wel die notificatie eruit gehaald lijkt mij. Er is dus iets mis gegaan bij de importeur, of weet ik veel wie, maar bij mij leverde dit een naar gevoel op, wat heb ik nu precies gekregen, een nieuwe of gerepareerde PL ? De datum op de notificatie was zelfs Januari 2013
Dus na wat heen en weer mailen en foto's van de serie nummers krijg ik dus een nieuwe PL. Aangezien die leverancier ook de 15S2 heeft staan dacht ik dus als ik nu de PL voor de midden speakers hou, misschien dat ik dan de 15S voor mijn font speakers neem. Moet wel dan nog wat euro's mee brengen want de PL is aan mij verkocht voor 799 en de 15S2 staat op hun site voor 1199, 400 euro verschil.........
Dus ja, is dit die 400 euro waard als wij dat als verschil punt nemen, misschien dat er nog wat af kan voor dit gerommel maar of dat 400 zal zijn denk ik niet.