Hallo,
Ik zal hier niet de eerste zijn die om advies vraagt en ook zeker ook niet de laatste. Wat ik vraag is advies op technisch gebied en niet op emotioneel gebied
. Ik ben simpelweg opzoek naar een hele goede en niet al te dure marantz versterker waar ik nog ff mee door kan.
Op markrplaats staat een hoop moois voor best wel leuke prijzen.
Ik vind zelf de PM64 en pm84 een best uniek en mooi design hebben, jammer dat er nergens een pm94 te vinden is...
Ook word er gebruik gemaakt van Mosfet? Hier zou amper aan te komen zijn mocht het kapot gaanheb ik hier en daar opgevangen?
Van de o zo germoemde pm80 hoor ik dat de printplaten best ruk zijn..., ben ook niet echt weg van deze versterker
En van de pm7000 pm7200 pm8000 ect verneem ik dat ze te warm worden i.v.m klasse A, design is erg mooi.
De pm17 is ook erg mooi en er staat er momenteel 1 voor 375 op marktplaats. Hoop geld.
Wat zijn jullie gedachtens puur technisch gezien. En wat zouden jullie doen als je +-200 eurie te besteden hadden.
Ik zoek het beste voor het minste eigenlijk en een beetje modden eraan vind ik ook erg leuk.
Ik heb 2 redelijk normale sony zuil speakers, dit moet naar mijn idee geen enkel probleem opleveren. In de toekomst komen er wel andere speakers, een wat zwaardere versterker die in toekomst ook mee kan zou een must zijn.
Dus heren, wat vinden jullie van de pmx000 series en hebben jullie nog andere tips of op en aanmerkingen ik hoor het heel graag. Begin momenteel door de bomen het bos niet meer te zien omdat ik het allemaal wel mooi vind maar ik nijg momemteel toch naar een versterker uit de pmX000 series. Ook omdat hier een mooie bijpassende tuner en cd-speler bij te scharrelen is.
Ps: mijn huidige set is te vinden bij sets van leden op dit forum.
Mvg,
Floris