Hallo Forummers,
Ook ik was aanwezig op deze dag en ga daar niet al teveel over zeggen want dat is in de voorgaande reacties al gedaan.
Wat voor mij interessant was de Tripath versterker en de meting van mijn zelfbouw eindversterker welke toch een tik heeft overgehouden van een bliksem inslag.
Nou mijn Tripath klinkt bij mij thuis geweldig (en daar draait het toch om) maar meet bij Wilfred niet de juiste waardes. Meten is weten, maar horen is scoren.
Dan mijn zelfbouw eindeversterker, deze heeft een brom over de luidsprekers en dat liet de scoop ook duidelijk zien.
Dan wil ik nog wel even aanhalen de juweeltjes welke ik heb gezien, natuurlijk de set van Wilfred zelf maar ook de eindversterkers van Xavier en de PM 11 van John. Mooi spul.
Maar vooral niet te vergeten die geweldige "oude" met alle respect buizen eind-versterker van Wilfred, wat een plaatje, niet alleen om te zien maar zeker om te horen.
Ik heb nog wat foto's geschoten van deze dag.
De test opstelling met de NAD in de testbank welke er met hele goede cijfers weer uit kwam. Op de hoek van de tafel zie je nog de achterzijde van mijn zelfbouw eindversterker.
De (zoals al in een eerdere reactie aangegeven) test opstelling van de Model 1060 en de PM-11 en inderdaad, het leeftijd en prijsverschil is in prestatie te verwaarlozen.
Hier nogmaals met op de achtergrond die lekkerbekken van Wilfred, hhhhmmmmmmm.
De giga Klipsch welke overtuigend presteert, zeker op hoog geluidsniveau.
En dan hier de vleselijke bezetting van deze dag, ik achter de camera, recht bij de set Wilfred, dan met de klok mee Xavier, Eip en John.
Wilfred en Bianca, ook namens mij bedankt voor de uitnodiging en de gastvrijheid.
Groeten,
Marcel