Marantz NR-1604 in de aanbieding bij Redcoon

Gestart door jowa, september 17, 2013, 21:37:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jowa

Kreeg een mail dat deze in de aanbieding is:
van €649 voor €399
Marantz NR1604 Zwart (7.1 AV-Receiver)



Volgens kieskeurig.nl zijn ze nu de goedkoopste.

sharkzor

besteld, maar vraag me af wanneer dit geleverd gaat worden. Staat al een tijdje dat deze binnen 2 dagen op voorraad zou moeten zijn.

i2Paq

Redcoon is een rukzaak.

Het meeste hebben ze niet op voorraad want die ligt bij toeleveranciers.

Heb er regelmatig wat besteld om dat het op voorraad was om na 2 weken te annuleren omdat ik het ergens anders gewoon kon bestellen en de volgende dag in huis was.

Ik zou ze gewoon eens bellen.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

sharkzor

Citaat van: i2Paq op september 24, 2013, 16:18:00
Redcoon is een rukzaak.

Het meeste hebben ze niet op voorraad want die ligt bij toeleveranciers.

Heb er regelmatig wat besteld om dat het op voorraad was om na 2 weken te annuleren omdat ik het ergens anders gewoon kon bestellen en de volgende dag in huis was.

Ik zou ze gewoon eens bellen.

weinig webwinkels hebben tegenwoordig nog een eigen voorraad. zeker met dit soort prijzen.
maar idd hun voorraad indicatie klopt van geen kant.
ik had ze al gevraagd wanneer er geleverd gaat worden, maar ze houden vol over 2 dagen. ik denk dat ze in een tijdbubbel zitten waarin deze veel trager verloopt.

maar voor deze prijs wacht ik graag iets langer.

jowa

Ik heb zelf vorig jaar bij Redcoon een laptop besteld en deze was binnen de geleverde tijd binnen en compleet.
Als ik een slechte ervaring had met Redcoon had ik deze hier niet geplaatst.

Ik heb bij andere webwinkels meegemaakt dat je het showmodel kreeg, wat dus niet in de vermelding van de webwinkel stond  :eerie:
Bij zulk soort winkels bestel ik dan ook niets meer.