@Cornelis1921: ik heb geen bericht aan de mods gestuurd! Misschien per ongeluk op de iPhone....ik vond het niet aanmatigend c.q. ongepast!! Je mag de berichten zeer zeker ook terugplaatsen, wil dit wel duidelijk hebben.
Fora zijn ervoor om in geschrift meningen te delen, dat dit soms verkeerd over kan komen is bijkomend risico. No offence taken.
Ik ging zelf ook behoorlijk door in dit topic, iets wat ik normaliter niet doe.
Ik ben het afgelopen jaar niet echt actief meer geweest op dit forum met als reden dat ik alle theorien etc. links wilde laten liggen en genieten van mijn set.
Ik heb wel het e.e.a. meegelezen en het viel mij op dat veel topics op deze manier eindigen. Mensen die vragen om een keuze tussen interlinks, versterkers oid kregen m.i. vaak een reactie met dezelfde strekking:
Kies welke je optisch mooier vind, ze doen uiteindelijk allemaal hetzelfde.....hier begon ik zelf wat van te balen.
Ik vond/vind dit forum een van de beste die ik ken.
Als iemand een bijv. een Siltech kabel beschreef qua eigenschappen (klankmatig) die men waarnam, wie ben ik dan om te zeggen: heb je dit gemeten, wetenschappelijk kan dit namelijk niet. Zit iemand hier op te wachten?
De andere kant van het verhaal is weer dat "pappegaai-gedrag" op een forum ook vaak voorkomt. Iemand leest iets 3x en dan wordt het waarheid. Dit mag ook wel weer de kop ingedrukt worden! De objectieve informatieve waarde neemt dan ook weer af, maar moet dit continu?