@ John WX : ja dat loopt hij wel ik zou niet weten hoe ik die anders moet leggen... hij loopt langs mijn front speakers...
@ koloro : super van het mee denken, maar zendamateurs hebben wij hier in de buurt niet , ik heb al wel gekeken of ik geen rare antennes op daken zie staan en die staan er niet en kwa kleine antennes denk ik weinig last te hebben (dan denk ik even aan vrachtwagens)
en me buren hebben geen plasma , ben het wel wezen checken.. (bedankt voor de tips)
@ Exxar : dat is opzich wel een idee maar dan moet ik eerst even gaan kijken wie zo'n ding heeft maar dat is zeker een keer de moeite waard. Maar als ik het heb dan hebben mijn buren het denk ik ook
(Ik had het zelfde probleem in mijn oude huis ook en daar stond een andere tv en een andere opstelling, alleen het vreemde is dat ik met deze opstelling zoals hij nu staat geen last heb met een Denon van 2 jaar oud)
@ AndreC : ja daar heb ik naar gekeken en dat staat goed, ik zou niet weten wat ik daar anders aan moet instellen. Ik heb namelijk de nieuwste firmware op mijn TV zitten en ook op mijn reciever...
Dat lijkt me ook behoorlijk irritant inderdaad...
Ik krijg als het goed is binnen 2 weken alles nieuw van mijn internet provider, dit is omdat ik over ben gegaan op glasvezel. Misschien dat het aan mijn digitale decoder ligt (ik heb hem uit gehad toen had hij het nog steeds maar misschien dat er iets in de decoder zit wat storing geeft over het HDMI signaal)
Ik hou jullie op de hoogte want ik ben erg benieuwd wat het nu is