Netstekker van Sonarquest

Gestart door kodokan1955, juli 20, 2013, 08:25:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

renes59

#30
Natuurlijk moet iedereen zijn hobby op zijn manier beleven maar er wordt zoveel flauwekul verkondigd als waarheid. Al dan niet om marketing redenen. Dat stoort.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

TurboMarco

 stupid

En banden van een auto vergelijken met vermeende klankeigenschappen van stekkers gaat echt niet op  nonono

Je gaat ook niet tegen iemand die ziek is zeggen dat tie ingestraalde kandelaars naast het bed moet zetten om weer beter te worden .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Alles moet beredeneerd worden en onderbouwd behalve audio  stupid


En in sommige dingen kan ik me wel in vinden zilver koper of twisten dat het een andere meting geeft maar het zit in de marge en die marges worden naar mijn mening iets te groot uitgelicht en voorgesteld als zoveel groter beter zwarter etc.


Dat betekend dan dat je ervoor naar een pulp set luisterde  stupid


Vaak is het een eventuele verandering en mensen die geld uitgeven zijn dan enthousiast door het nieuwe, zou ik ook zijn
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

kodokan1955

 hallo

een evaluatie van de Sonarquest stekkers, na de densen demagic cd 10x gedraaid te hebben om de 
koperkristallen in de zelfde richting te krijgen.

Mijn favoriete cds gedraaid en het wordt steeds beter.


hoi

Vinnyvinz

Citaat van: kodokan1955 op juli 21, 2013, 12:36:32
hallo

een evaluatie van de Sonarquest stekkers, na de densen demagic cd 10x gedraaid te hebben om de 
koperkristallen in de zelfde richting te krijgen.

Mijn favoriete cds gedraaid en het wordt steeds beter.


hoi
Dit is echt een geweldige grap...... :schater: :schater: :schater:

JohnWx

Citaat van: kodokan1955 op juli 21, 2013, 12:36:32
hallo

een evaluatie van de Sonarquest stekkers, na de densen demagic cd 10x gedraaid te hebben om de 
koperkristallen in de zelfde richting te krijgen.

Mijn favoriete cds gedraaid en het wordt steeds beter.


hoi


Je weet hoe lang of kort ons kort termijn geheugen is  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

Citaat van: renes59 op juli 20, 2013, 10:49:15
Het wordt wel steeds moeilijker om grappenmakers en mensen die het nog serieus menen ook uit elkaar te houden. Ik neem maar aan dat het een grappenmaker is want dit is wel heel veel flauwekul bij elkaar.
Dat zeg ik.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Citaat van: kodokan1955 op juli 21, 2013, 12:36:32
hallo

een evaluatie van de Sonarquest stekkers, na de densen demagic cd 10x gedraaid te hebben om de 
koperkristallen in de zelfde richting te krijgen.

Mijn favoriete cds gedraaid en het wordt steeds beter.   :wink:


hoi

Zo is het alle neuzen de zelfde kant uit, mijn kinderen moesten vroeger ook luisteren.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

 stupid Geachte topic starter, mag ik zo vriendelijk zijn U op mijn huidige signature onderschrift te wijzen. ;-) Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

renes59

Citaat van: renes59 op juli 20, 2013, 10:49:15
Hoe komt iemand op het idee dat een netstekker kan bijdragen tot verbetering van het geluid, wat is de gedachte erachter en hoe zou het dan moeten werken? Diegene moet erover nagedacht hebben, die gedachte zou ik graag een keer uitgelegd willen hebben.
De uitleg blijft eerst achterwege, komt misschien nog.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

kodokan1955

 Hallo audioliefhebbers

Ivm netstekker van Sonarquest de verbetering is er punt uit.

Als men rond de kerktoren blijft wandelen kan je hoogstens de pastoor tegenkomen, dit betekent veruim u

horizon en doe de oogkleppen af.

hoi

Paul

Citaat van: kodokan1955 op juli 22, 2013, 17:40:27
Hallo audioliefhebbers

Ivm netstekker van Sonarquest de verbetering is er punt uit.

Als men rond de kerktoren blijft wandelen kan je hoogstens de pastoor tegenkomen, dit betekent veruim u

horizon en doe de oogkleppen af.

hoi
Zo is het, jij jouw ding en geniet ervan.  HB pompom :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

TurboMarco

Citaat van: kodokan1955 op juli 22, 2013, 17:40:27
Hallo audioliefhebbers

Ivm netstekker van Sonarquest de verbetering is er punt uit.

Als men rond de kerktoren blijft wandelen kan je hoogstens de pastoor tegenkomen, dit betekent veruim u

horizon en doe de oogkleppen af.

hoi
Ja en ik zag vanmorgen kabouters in de straat lopen ,en zij zongen "wij hebben toverkracht.....we! hebben To verkracht"

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

renes59

Citaat van: kodokan1955 op juli 22, 2013, 17:40:27
Hallo audioliefhebbers

Ivm netstekker van Sonarquest de verbetering is er punt uit.

Als men rond de kerktoren blijft wandelen kan je hoogstens de pastoor tegenkomen, dit betekent veruim u

horizon en doe de oogkleppen af.

hoi
Er komt zo langzamerhand een commercieel tintje aan, komt de aap uit de mouw?
Nog steeds geen uitleg, hetzelfde slappe geteut als altijd.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.