Netstekker van Sonarquest

Gestart door kodokan1955, juli 20, 2013, 08:25:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kodokan1955

Hallo

Na speurtocht van betaalbare netstekkers ben ik bij Sonarquest-shop terechtgekomen

De  SONAR 18K Platinum Plated SCHUKO Eu power plug connector CRYO -192 degrees a 22.5 dollar.

2 stuks besteld , gisteren aangezet .

Getest en dadelijk een positief resultaat meer doortekening in het hoog en een betere stage enz , moet nog

verder inspelen.

tot binnenkort

Paul

Kijk wat een netstekker al niet kan doen.  :wink:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

joep


Actionhost

Citaat van: joep op juli 20, 2013, 09:24:19
John, kom er maar in.  hello

Of Andre C natuurlijk....

Duurt lang dit keer!
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

TurboMarco

Citeermoet nog

verder inspelen.
Stekkers ook al ?

:schater:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

#5
.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Actionhost

Hoeveel uur moet een stekker nou doorgaans inspelen?  :-)
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

renes59

#7
Het wordt wel steeds moeilijker om grappenmakers en mensen die het nog serieus menen ook uit elkaar te houden. Ik neem maar aan dat het een grappenmaker is want dit is wel heel veel flauwekul bij elkaar. Netstekkers die moeten inspelen en geluidsveranderingen te weeg brengen, moet niet gekker worden.
Kan me wel voorstellen dat mensen, die audio niet als hobby hebben, zich afvragen wat voor raar clubje mensen we zijn.
Hoe komt iemand op het idee dat een netstekker kan bijdragen tot verbetering van het geluid, wat is de gedachte erachter en hoe zou het dan moeten werken? Diegene moet erover nagedacht hebben, die gedachte zou ik graag een keer uitgelegd willen hebben.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marvin

De enige uitleg die je denk ik zult horen is; ik hoor het, dus het is zo.

renes59

Daarom vraag ik ook naar de gedachte vooraf, toen het nog niet gehoord was. Het gebruikelijke "ik hoor het antwoord" weten we nu zo langzamerhand wel. Zal best dat iemand het hoort maar dat is wel heel persoonlijk en een waarheid voor zichzelf.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

pietjepc

Wanneer een kabel goed afgeschermd is, zal deze geen invloeden van buitenaf oppikken en/of afgeven. Dit is mij eens verteld... en ook meetbaar. Maar of het invloed op het geluid heeft? Ik hoor het in ieder geval niet, maar ben ook niet een heel kritische luisteraar :-D
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

JohnWx

we hebben het over stoom dat door een trafo gaat  HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,10922.0.html

Voor diegene die nog meer doortekening in het hoog en een betere stage + meer zwarte lucht tussen de instrumenten zoekt  :wink:  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op juli 20, 2013, 12:33:25
http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,10922.0.html

Voor diegene die nog meer doortekening in het hoog en een betere stage + meer zwarte lucht tussen de instrumenten zoekt  :wink:  clown1

ingespeeld of intussen uitgespeeld  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Actionhost

#14
Citaat van: renes59 op juli 20, 2013, 10:49:15
Het wordt wel steeds moeilijker om grappenmakers en mensen die het nog serieus menen ook uit elkaar te houden. Ik neem maar aan dat het een grappenmaker is want dit is wel heel veel flauwekul bij elkaar. Netstekkers die moeten inspelen en geluidsveranderingen te weeg brengen, moet niet gekker worden.
Kan me wel voorstellen dat mensen, die audio niet als hobby hebben, zich afvragen wat voor raar clubje mensen we zijn.
Hoe komt iemand op het idee dat een netstekker kan bijdragen tot verbetering van het geluid, wat is de gedachte erachter en hoe zou het dan moeten werken? Diegene moet erover nagedacht hebben, die gedachte zou ik graag een keer uitgelegd willen hebben.

Ik ben (min of meer) een believer (interlinks, verstekers etc), maar dit gaat zelfs mij veel en veel te ver. Flauwekul.
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213