Citaat van: Sandrissimo op juli 17, 2013, 13:16:27
Ik heb een Spotify Premium account.
Tot nu toe gebruik ik een losstaande iMac (en buiten een iPad met losse bluetooth speaker van Bose) hiervoor, maar ik wil *iets* aanschaffen om uiteindelijk aan te sluiten op bovenstaande 2 KEF XQ5's.
1 onderdeel is duidelijk *iets* van Marantz, maar nog niet geheel wat de bron wordt die zowel de UPC Horizon digitaal aan kan als Spotify afspelen cq de input van een goede speler hiervoor ....
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is waar ik naar op zoek ben, anders hoor ik het wel, bedankt voor het meedenken!
Ik begrijp jou helemaal! Tuurlijk wil je Marantz, is ook mooi spul (moet het alleen wel blijven doen (persoonlijke frustratie)). Het makkelijkste is NU de SR7007 kopen voor een spotprijsje. Bij
Hificorner.nl te koop voor EUR899 (prima winkel) of misschien nog wel goedkoper bij
H&C Hifi. De SR7007 heeft alle digitale ingangen die je nodig hebt, biedt Spotifytoegang, heeft FM, kan je UPC Horizon op aangesloten worden en biedt een prima geluidskwaliteit voor je mooie speakers! Maar wacht niet te lang, de opvolger SR7008 komt er aan. Dat je alleen stereo draait maakt niet uit, kan 'ie ook prima.