Moeten we ons zorgen maken om het merk Marantz

Gestart door jwx, juli 10, 2013, 18:32:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

Moeten we straks allemaal aan de buisjes, komt het toch nog goed.   :-D :schater: clown1 :-P
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

joep

Citaat van: Paul op juli 10, 2013, 18:38:06
Moeten we straks allemaal aan de buisjes, komt het toch nog goed.   :-D :schater: clown1 :-P

of aan de Accuphase.  HB

JohnWx

Citaat van: Paul op juli 10, 2013, 18:38:06
Moeten we straks allemaal aan de buisjes, komt het toch nog goed.   :-D :schater: clown1 :-P

:-D

Laten we zeggen Plasmadiscountcenter (Wehkamp dus) klinkt wat beter maar Wehkamp

Wel een groot publiek  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: joep op juli 10, 2013, 18:40:21
of aan de Accuphase.  HB

Daar durf ik nog wel mijn hand voor in het vuur te steken Joep dat zal nooit gebeuren  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

We hebben toch Harry Karton en Samsung LG en Sony en JVC al voor de Wehkamp  :|
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

joep

Citaat van: John Wx op juli 10, 2013, 18:41:35
Daar durf ik nog wel mijn hand voor in het vuur te steken Joep dat zal nooit gebeuren  :-)

Zo dacht ik er een maand geleden ook over. Nu weet ik beter.  HB

koloro

Alles wat uit China komt is te koop bij de grote ketens, helaas maar waar :yes:

Maakt voor mij het merk niet minder goed.... HB

RoGEK

mhh mazzeltje dan dat de premiums uit japan komen ;)
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

koloro

 :wink: China was figuurlijk bedoeld uiteraard.
Grote merken zie je steeds meer uitwijken, neem nou bv mijn Kef speakers, de echte kwamen uit UK, nu (wel) uit China. Zijn ze daarom minder goed?

Marantz is mooi , ook al is deze gekocht bij een grote keten, vind ik  :yes:

TurboMarco

Maak het dan wat uit of Marantz bij een grote winkelketen verkocht word of niet ??

Volgens mij kunnen we rustig slapen en ons vooral geen zorgen maken .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

joep

Denken jullie nu echt Marantz tot je dood trouw te blijven?

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

RoGEK

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17