Schiit Gungnir

Gestart door thanatos, juni 18, 2013, 20:17:47

Vorige topic - Volgende topic

AndreC

Citaat van: thanatos op juni 19, 2013, 12:55:01
:-D Thnx.

Speelt erg fijn. Een aanrader wat mij betreft. Even met de drivers gespeeld en instellingen. Mooi 2 kanaals 32bits Asio support.

Voordeel vind ik de volledig gebalanceerde opzet. Dit vind je eigenlijk alleen bij de duurste dac's. De PM11S2 is ook volledig gebalanceerd en combineert goed. Wat nu opvalt is dat de MF M1 DAC dan toch wat scherp klonk en veel details weg liet. Niet 1:1 vergeleken maar de details die je terug hoort vallen echt op.

Tot nu toe happy  8-)

En daar gaat het om, als je zelf tevreden bent dan is het prima.  :lol:
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

JohnWx

Citaat van: thanatos op juni 19, 2013, 12:55:01
:-D Thnx.

Speelt erg fijn. Een aanrader wat mij betreft. Even met de drivers gespeeld en instellingen. Mooi 2 kanaals 32bits Asio support.

Voordeel vind ik de volledig gebalanceerde opzet. Dit vind je eigenlijk alleen bij de duurste dac's. De PM11S2 is ook volledig gebalanceerd en combineert goed. Wat nu opvalt is dat de MF M1 DAC dan toch wat scherp klonk en veel details weg liet. Niet 1:1 vergeleken maar de details die je terug hoort vallen echt op.

Tot nu toe happy  8-)

Jij MF killer
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

i2Paq

De Schiit Bifrost mag er ook zijn!
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

thanatos

Citaat van: i2Paq op juni 19, 2013, 15:30:32
De Schiit Bifrost mag er ook zijn!

Jazeker! Zeker met de Uber Analog upgrade. Dan heb je bijna dezelfde dac, wel 1 ipv 2, als in de Gungnir.

Ben erg te spreken over de kwaliteit die dit merk bied. Zowel qua klank al ook de bouw. Dat is echt bijna military grade zo dik en degelijk zijn de printplaten.

Heb dan ook een offerte opgevraagd voor de Mjolnir en Lyr koptelefoon versterker. :oops: :-D

thanatos

Citaat van: John Wx op juni 19, 2013, 13:03:51
Jij MF killer

Toch bijna 2 jaar tevreden mee gespeeld... :-D

Edit : 3 jaar want ook nog de MF V-DAC II gehad een jaar.

i2Paq

Citaat van: thanatos op juni 21, 2013, 13:04:57
Jazeker! Zeker met de Uber Analog upgrade. Dan heb je bijna dezelfde dac, wel 1 ipv 2, als in de Gungnir.

Ben erg te spreken over de kwaliteit die dit merk bied. Zowel qua klank al ook de bouw. Dat is echt bijna military grade zo dik en degelijk zijn de printplaten.

Heb dan ook een offerte opgevraagd voor de Mjolnir en Lyr koptelefoon versterker. :oops: :-D

Ik heb zelf een metrum NOS Qouad en een DacMagic 100, heb de leverancier gevraagd of ik een luistervergelijk kon doen bij hen maar daar nog geen antwoord op gehad.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

thanatos

Even een belletje/mailtje geven. In de winkel staat volgens mij wel eea te beluisteren.

Je mag ook gerust bij mij thuis de Gungnir komen beluisteren. Maar dat is niet helemaal een eerlijk vergelijk.