Citaat van: Zoldar op juli 07, 2013, 13:30:43
waarom minimaal drie? ik dat marantz meer pm gaat verkopen dan onkyo a-9070. bij marantz hebben ze hun hifi marketing beter voor elkaar. bij onkyo hun ht marketing.
Waarom minimaal drie ?
Omdat men tegenwoordig zeker drie digitale bronnen heeft zoals een tv/media box ,een pc en een streamer .
De marketing bij Marantz loopt ook op het einde want ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen om hun hogere aanschafprijs te kunnen rechtvaardigen ,waarom denk jij dat er fabrikanten zijn van dedicated DA convertors ??
Misschien omdat de marketing van een aantal fabrikanten de prioriteit heeft boven ontwikkeling
Ik volg Marantz toch wel op een geruime voet ,al voordat Maurice en ik besloten hadden om het Marantzforum op te richten hadden wij beiden het gevoel dat het merk met zijn roemruchte verleden net iets meer te bieden had dan andere merken ,maar het tegendeel is allang bewezen .
Kijk eens goed om je heen zou ik zeggen .
En voordat jij wat gaat roepen dat Marantz meer verkoopt dan andere merken wil ik daar graag bewijzen van zien ,kan je dat niet aantonen dan kan je beter iets anders gaan doen dan roepen in de woestijn .
CiteerAls je dan een dac in een integrated stereo amp doet moet je even terug grijpen naar het verleden (zie PM75/PM95)
Waarom ga je hier niet op in?
Is het omdat het geen premium is zoals het men nu noemt??
En ik predik helemaal geen Onkyo ,ik had net zo goed Rotel of Cambridge kunnen noemen .
Feit is dat Marantz nu achter de feiten aanloopt en enkel nog met hun nieuwe producten een verbeterde hdam kan promoten ( zie de s1 t/m s4 modules) wat overigs niet meer voorstelt dan opgeblazen marketing verzinsels.
Als ik al lees dat een nog niet verkochte versterker van Marantz ,laat staan getest dat hij het onderspit moet delven tegenover een ouder model die als premium bestempelt word zakt de broek bij mij toch tot aan de knieen.