Uiteindelijk heb ik besloten om de SR5007 te kopen en inmiddels staat die mooi te zijn tussen de overige apparatuur. Lekker bezig geweest (en nog) met instellingen en kom er redelijk goed uit (met wat hulp van mijn zoon).
Verschillende dingen vallen op, ten eerste, hij wordt ontzettend heet. Veel warmer dan mijn vorige, NR1402, terwijl die harder moest werken.
Vervolgens kom ik er niet uit waarom hij het geluid niet mee neemt als ik overschakel van radio naar tv, de receiver moet dan eerst uitgezet en opnieuw ingeschakeld worden. Dan nog "pakt" die 'm af en toe niet.
Audyssey opgestart, netjes aan de kant gaan staan en stilte in de kamer; hij doet zijn ding. Maar dan, de afstanden berekend die goed, maar de instellingen van de boxen kloppen voor geen meter; drie maal opnieuw gedaan. Bijna iedere box, zekere de subwoofer, zet die allemaal zover mogelijk in de min DB, waarom??
Er schijnen op internet meer opmerkingen hierover te zijn in relatie met de SR5007, ik heb ze nog niet gezien.
Misschien iemand anders ook last van dit soort dingen? Of misschien suggesties, oplossingen?
Is mijn SR wel OK?
Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt.
gr. Koloro