De sr5007 is retour gegaan, ook bij de dealer functioneerde hij niet goed (gelukkig).
Het model was niet meer op voorraad, in de juiste kleur dan. Uiteindelijk heb ik 'm ingeruild voor de 6007; als service was dit mogelijk volgens de dealer Iear, anders werd deze DOA opgestuurd naar Marantz.
Zij zouden dan het oordeel moeten vellen???!!! Totaal geen flexibiliteit in prijsonderhandeling, "wij verlenen goede service en dat kost ook wat" is het argument.
OK, afrekenen en de nieuwe 6007 mee naar huis. Had je gedacht, er zit een slecht ingepakte gebruikte 6007 in de doos. Wel %^*$><¥+~€&@ nog aan toe, eerst dik doen over service etc en dan dit??!! Gebeld en gezegd dat ik eraan kom met het oude brik, opgehangen, in de auto en terug.
Zonder morren een andere doos meegekregen en voordat ze in mijn doos gekeken hadden. Alles zonder woorden, ik was woedend.
Later ontvang ik een mailtje dat ze me nog gaan bellen......
De 6007 staat aangesloten, in het weekend alles weer inregelen en hopen dat het nu wel goed anders ben ik echt klaar met Marantz, ook al komt er een nieuwe 8 serie aan.