Citaat van: John Wx op mei 23, 2013, 01:18:33
Dat is een veronderstelling en dat is geen onderbouwing.
Getallen zijn feiten daar kan je niks aan veranderen
Als D&M Holding zelf zegt dat het zelfde artikel is, alleen heeft de een S-video meer de Marantz en jij hoort duidelijk verschil kan ik alleen maar concluderen dat er een van beide misschien wel niet 100% was
Ik onderbouw door te zeggen dat mijn oren de Marantz beter vond klinken.
Getallen blijven getallen, zijn meerdere Marantz apparaten met bv de cs4398 DAC erin, toch klinkt geen het zelfde.
Gaat om meer, en door dit soort dingen te lezen kun je geen oordeel geven.
Ik weet zeker dat hal9000 de beste versterker heel beroerd kan laten klinken, kwestie van intern aan wat potmetertjes te draaien, wil hier dus mee aangeven dat de marantz anders blijkt afgesteld, dit verklaart het andere geluid.
Dus jij beweerd dat een s-video €300 kost, er zal zeer zeker meerdere zaken intern anders afgeregeld zijn, want niet alleen ik geef aan dat de avr3313 anders klinkt dan een SR7007.
Als de avr3313 het zelfde geklonken had dan had ik mij de €300 natuurlijk gespaard. Voor het uiterlijk hoef ik het niet te doen, zie hem alleen als ik een blik bonen uit de kast pak
En ik heb ook al redelijk veel gelezen, maar nergens kan ik iets lezen dat ze beiden 100% identiek qua geluid zijn.
Althans beweerd door D&M.