Citaat van: tayram op mei 01, 2013, 14:23:45
Nou eerlijk gezegd ben ik geen audio expert. In begin dacht ik over de bekabeling gewoon verkoop truck was. Maar met instap model van Audioquest kabels heb ik al veel betere geluid gekregen. Dus ik denk als ik wat betere kabels kan kopen krijg ik weer nog betere geluid. Laag en hoog. Budget is wel beperkt. Bijvoorbeeld maximaal 100€ voor een interlink kabel.
Dan heb je het goed gedacht in het begin
Als een kabel is gaat toevoegen aan het "laag" of "hoog" kan je afvragen heb ik dan wel de juiste speakers
Ik denk altijd, je hebt een bron (cd/dvd/lp) die gaat naar een versterker (een versterker hoeft alleen maar zo neutraal mogelijk te versterken) en dan naar de speakers en de akoestiek (die bepalen 95% van een set)
Oppassen kan een gevaarlijke lange eenzame en een tot niets komende reis worden.....
Je krijgt veel meningen reacties je gaat testen lezen etc. etc. etc. maar probeer objectief te zijn, vaak spelen er meer dingen mee zoals uitgave bedrag voor de kabel het enthousiasme van een andere kabel de looks etc. etc.
En probeer soms is na te denken wat men of jijzelf hebt opgeschreven of dat wel rijmt met de "werkelijkheid"
Als je voor een merk gaat blijf daar dan ook bij zou ik zeggen andere zullen weer zeggen nee kabel voor kabel andere zeggen weer als ik een kabel voor "wenig" zie vind ik hem mooi (zo een ben ik ernu na kabels te hebben gehad van duizenden guldens) en zo zijn er nog meer richtingen
doe waar je goed bij voelt