Zo, hij is gearriveerd
Helaas niet in zo'n uitmuntend mooie staat als ik ze hier wel eens zie staan, maar wel erg lekker klinken. Ik ga hem binnenkort eerst eens even openmaken om hem schoon te maken en de kritieke punten even na te lopen. De versterker werd boven het koelprofiel mooi egaal warm en de potmeters kraken niks. Die mute-toets heb ik nog niet geprobeerd, maar dat komt wel goed.
Bedankt voor jullie hulp in elk geval. Als ik hem schoongemaakt heb, zal ik hier ook wat foto's posten.
Misschien heeft iemand hier nog tips met betrekking tot het bijwerken van beschadigingen aan randen ? Mij gaat het er vooral om dat het weer allemaal zwart wordt, er zijn een paar plekkies waar je op het alu kijkt. De kast gaat nog wel, dat is een kwestie van overspuiten, maar het front, daar gaat het voornamelijk om, om de randjes.
Verder wil ik de net-entree vervangen. Er zit een zeer brakke kabel bij de versterker en ik wil er liever een 3-polige aanzetten, al weet ik niet of ik ongestraft de kast aan aarde mag leggen. Hier zijn namelijk ook de 2 Phono-ingangen geaard. Past zo'n 3-polige euro chassisdeel in de standaard opening die in de kast zit?
Zijn er nog meer mods die ik beter ineens mee kan pakken?
Groeten,
Mischa