Blinde test. Onkyo 508 VS ??

Gestart door WimPeu, april 07, 2013, 15:55:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin


Cornelis1921

 stupid @Marco, jouw signature is helemaal toppie! Ik kan zoiets niet beter verwoorden. Wie is de auteur van dit prachtige proza?
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

Cor ik ben het bij toeval tegengekomen en vond het passend genoeg om het als onderschrift te gebruiken .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Cornelis1921

Citaat van: Marco op mei 05, 2013, 01:57:31
Cor ik ben het bij toeval tegengekomen en vond het passend genoeg om het als onderschrift te gebruiken .
Het is i.i.g. ook een prachtig onderschrift. Zou ik hem eens mogen lenen? ;-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Wil best mijn Onkyo 508 in de auto zetten en een stukkie naar centraler gelegen delen rijden om e.e.a. naast elkaar te zetten. 
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Misschien bij Marco...maar die heeft zelf ook wel spul in die catagorie volgens mij. Juist bij hem met die irritante Onkyo 704 (meen ik) zijn mijn ogen (en oren) open gegaan.  notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

SB_Marantz

Citaat van: Maus op mei 04, 2013, 23:13:36
Jullie zijn een stelletje meutebollen zonder oren. Zo ;).

:wink:

Wil best ene meeting bijwonen maar ik heb telkens het gevoel dat dat niet voor het plezier gedaan word maar voor het gelijk hebben. En dan is 't niet leuk meer.


Beetje bang dat je geen gelijk hebt?  clown1
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Maus

Neehoor, maar geen zin in vervelende mensen. Lees vooral de topics eens terug en houd dan 'plezier in een hobby' eens daarnaast.

Maar ik geloof m'n eigen oren wel. En al hoor ik tig verschillen, ook met een blind test, dan komt er vast weer iemand dat daar niets van klopt en dat niet kan blabla...

Maus

Ik verdien er ook alleen m'n geld maar mee enz :)

SB_Marantz

Citaat van: Maus op mei 05, 2013, 23:38:37
Neehoor, maar geen zin in vervelende mensen. Lees vooral de topics eens terug en houd dan 'plezier in een hobby' eens daarnaast.

Maar ik geloof m'n eigen oren wel. En al hoor ik tig verschillen, ook met een blind test, dan komt er vast weer iemand dat daar niets van klopt en dat niet kan blabla...

Tja dan knoop je een blinddoek voor je oogjes.

AB X  is BS, gewoon AB en vertel het dan maar.

Heeft niets met vervelende mensen te maken bij de weg. 
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

pameijer

Citaat van: Maus op mei 05, 2013, 23:38:37
Neehoor, maar geen zin in vervelende mensen. Lees vooral de topics eens terug en houd dan 'plezier in een hobby' eens daarnaast.

Maar ik geloof m'n eigen oren wel. En al hoor ik tig verschillen, ook met een blind test, dan komt er vast weer iemand dat daar niets van klopt en dat niet kan blabla...

In het echt zijn we best leuk en aardig hoor! :evil:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Maus

Ik weet niet de betekenis van AB X BS etc maar ik neem aan dat de luisteraar gaat zitten en er iemand anders een versterker aansluit en de luisteraar raad welke het is? Prima hoor ;) En ken nog wel iemand waarvan ik zo kan zeggen dat ie dat doet.

Heb dat overigens al eens eerder gedaan.

JohnWx

Als er word gezegd dat er nog nooit iemand geslaagd voor een ABx test, en jij hoort het wel betaal ik de tickets naar Amerika plus voor een hapje en drankje en je krijgt 1 miljoen dollar tussen cd spelers versterkers en kabels je mag kiezen, slaag je niet krijg ik de prijs van 10 x de waarde van de tickets retour



Jammer dat je zelf met argumenten komt en erbij haalt die niemand er verder bijhaalt Maus


Zelf zei je dat het verschil tussen je Sansui en Restek zo groot was dat iedereen dat moet kunnen horen, blijkbaar dus niet aangezien niemand die 1 miljoen nog heeft meegenomen na al die jaren, en dat je zelf zei mensen die dat niet horen doof zijn  HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Maus op mei 05, 2013, 23:51:31
Ik weet niet de betekenis van AB X BS etc maar ik neem aan dat de luisteraar gaat zitten en er iemand anders een versterker aansluit en de luisteraar raad welke het is? Prima hoor ;) En ken nog wel iemand waarvan ik zo kan zeggen dat ie dat doet.

Heb dat overigens al eens eerder gedaan.

En zeker geslaagd  byebye
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject