Blinde test. Onkyo 508 VS ??

Gestart door WimPeu, april 07, 2013, 15:55:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Maus

Citaat van: Marco op mei 04, 2013, 20:27:25
Ah je hebt ook ervaring met een abx test ,misschien wil je daar meer over vertellen ?

Men neme een versterker en gaat een paar nummers luisteren.
Men neme een andere versterker en gaat weer die nummers luisteren. Trek je vooral niets aan van volume gelijk trek onzin, zet 'm desnoods eerst zacht, hard, etc. Als je dan zónder het van elkaar te weten hetzelfde ervaart... ?

TurboMarco

Aha net zoals blind piemelen  :schater:

Maus je weet het leuk te vertellen maar het zet geen zoden aan de dijk .

Hoe moeilijk is het om een simpele vraag te beantwoorden ??

CiteerJullie zijn een stelletje meutebollen zonder oren. Z

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin


Marvin

Als je Wim z'n ellenlange topic er op na leest kan je niet anders concluderen dat daar aardig wat getest is, als hij dit vergelijk aan durft zegt dat een hoop.
Nee, een berg.

Het draadje met Frank2 heb ik ook gevolgd, leuke verslagen met verschillen tussen usb kabels.
Maar een goede test opstelling en ook hij gaat prat..
Geen waarde oordeel tov de persoon, wel de perceptie...
Het zijn je oren niet, maar dat ertussen wat het geluid bepaald.
Daarna komen akoestiek en apparaatjes...

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

Het lijkt er op dat het idd een gebrek aan lef is en/of men de realiteit niet onder ogen kan zien .

Mag ik trouwens de link naar dat topic ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Citaat van: WimPeu op mei 05, 2013, 01:36:44
Amen... byebye
Ben je in de Nieuwe Kerk blijven hangen na de Kroning?

:schater:

Marvin


TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Cornelis1921

Citaat van: marvin op mei 05, 2013, 01:38:36
Ben je in de Nieuwe Kerk blijven hangen na de Kroning?

:schater:
Nee, Wim stond voor het zingen alweer buiten een pilsje te drinken... :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Niet gereageerd, dat wordt dus zoeken.
Maar dat gaat niet zo goed met een flesje of 14 Gulpener Lentebok...

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Ik had er 30, nu m'n buurman net weg is is de koelkast leeg....  :-D

TurboMarco

Een M&G is natuurlijk leuk en vooral gezellig ,denk aan een stukkie muziek en wat geouwehoer + wat te bikken en wat te zuipen en je dag is compleet .

Maar als er een gedegen test .....althans zo degelijk mogelijk uitgevoerd gaat worden worden al snel de omstandigheden zoals gehoor ,state of mind etc etc in twijfel getrokken .
Ik vraag mij dan enkel af waar op dergelijke momenten al die gordijnen en het zwart gebleven zijn.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Cornelis1921

Citaat van: marvin op mei 05, 2013, 01:48:45
Ik had er 30, nu m'n buurman net weg is is de koelkast leeg....  :-D
Wordt het dan is niet eens tijd voor een grotere koelkast? ;-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *