Blinde test. Onkyo 508 VS ??

Gestart door WimPeu, april 07, 2013, 15:55:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

QuattroNL

Citaat van: Zoldar op mei 03, 2013, 16:16:33
bij 50 km/h is een panda net zo goed als een porsche.
Nee hoor, een Porsche maakt dan een mooier geluid  clown1
Je hebt ook veel meer aanzien in een Porsche (voor sommigen heel belangrijk).
Ook voel ik me in een Porsche veiliger omdat ie veel betere remmen heeft dus in geval van een noodstop is dat beter (might save lives).

Maargoed, we dwalen af  :-D
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

JohnWx

Citaat van: QuattroNL op mei 03, 2013, 16:26:38
Nee hoor, een Porsche maakt dan een mooier geluid  clown1
Je hebt ook veel meer aanzien in een Porsche (voor sommigen heel belangrijk).
Ook voel ik me in een Porsche veiliger omdat ie veel betere remmen heeft dus in geval van een noodstop is dat beter (might save lives).

Maargoed, we dwalen af  :-D

Aanzien ooohhh dat is het
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

Citaat van: Zoldar op mei 03, 2013, 16:16:33
of juist niet. er zijn mensen die wel eens wat harder spelen. voor hen is die test waardeloos.

bij 50 km/h is een panda net zo goed als een porsche.
Auto vergelijken doen het altijd goed  :-D

Met een Onkyo 508 kan je nog steeds erg hard draaien hoor  :yes:,diegene die dergelijke tests bij voorbaat waardeloos vinden kunnen dan ook beter thuis blijven .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Ben niet echt van plan mee te doen, maar als er behoefte is aan een paar hoog rendement PA speakers zou ik weleens de hand over m'n hart kunnen strijken.
Daar heeft geen enkele versterker moeite mee en kan er dus oorverdovend hard getest worden.

TurboMarco

#79
Goed idee Marvin  :yes: ,zo kan je nog gemakkelijker geen verschillen blootleggen ............tenzij er een zaal met ruim een paar honderd man gevuld moet worden .
Ik verwacht trouwens niet zoveel gegadigden hoor  :lol:

Of zoldar wil zijn luidsprekers ter beschikking stellen en nog harder dan op oorlogsterkte willen draaien om het verschil in versterkers te duiden  :evil:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Citaat van: Marco op mei 04, 2013, 03:59:52
Ik verwacht trouwens niet zoveel gegadigden hoor  :lol:

Zoals ik ook al zei ben ik ook niet echt van plan te komen, Wim woont aan de andere kant van het land.
Da's een best tochtje zegmaar....   :-D

TurboMarco

Citaat van: marvin op mei 04, 2013, 14:12:47
Zoals ik ook al zei ben ik ook niet echt van plan te komen, Wim woont aan de andere kant van het land.
Da's een best tochtje zegmaar....   :-D
:schater:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: marvin op mei 04, 2013, 14:12:47
Zoals ik ook al zei ben ik ook niet echt van plan te komen, Wim woont aan de andere kant van het land.
Da's een best tochtje zegmaar....   :-D

via de binnen water wegen een planning maken :evil:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Maus

De test werkt ook erg goed op zacht volume.

JohnWx

Citaat van: Maus op mei 04, 2013, 19:07:30
De test werkt ook erg goed op zacht volume.

wat zeg je versta je niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Dan moeten we toch maar serieus een MenG houden en opnemen op film voor nageslacht
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

Citaat van: Maus op mei 04, 2013, 19:07:30
De test werkt ook erg goed op zacht volume.
Ah je hebt ook ervaring met een abx test ,misschien wil je daar meer over vertellen ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op mei 04, 2013, 20:27:25
Ah je hebt ook ervaring met een abx test ,misschien wil je daar meer over vertellen ?

HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

#88
 :evil:

Maus heeft overigs niet eens een Yoko tot beschikking heb ik vernomen ,voor hem is het een kwalificatie voor slecht presterend spul .

Wat moet je daarmee ?


(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maus

Jullie zijn een stelletje meutebollen zonder oren. Zo ;).

:wink:

Wil best ene meeting bijwonen maar ik heb telkens het gevoel dat dat niet voor het plezier gedaan word maar voor het gelijk hebben. En dan is 't niet leuk meer.