Citaat van: xander32 op april 10, 2013, 07:04:45
Als ik zie welke kwaliteit er een jaar of vier geleden al geboden kon worden voor €350,- (oorspronkelijke nieuwprijs SBT) zie ik niet in waarom ik anno 2013 4 mille neer zou moeten tellen voor een streamingcomponent, "high-end" of niet ...
Het wachten is op een opvolger uit de Range serie of allicht een Na15s1 ... Maar iets in mij zegt dat die laatste nooit zal komen, daar er niet nauwelijks / onderscheid zal blijken met de Marantz-topper in deze a 4 mille .
zoals ik al aangaf in het av dagen topic.
Ik heb dit gewoon aan Ken Ishiwata gevraagd..
Er komt dus GEEN NA-15S1 !
Wel komt er een Network Audioplayer met een adviesprijs van ongeveer 1500 euro ergens volgend jaar.
Op de vraag of het de opvolger van de NA7004 zou gaan worden werd ontkennend beantwoord.......
Wat ik via via wel gehoord heb is dat de premium 15 serie vervangen gaat worden door een premium 14 serie.......
In hoeverre dit waar is durf ik niet te zeggen maar heb dit uit een bron die meestal ver van te voren dingen van Marantz weet.
Wellicht zouden we dan een NA-14S1 ofzo krijgen......
Maar het is iig door Ken bevestigd dat er NOG een NA gaat komen vanuit marantz in een lager budget.
En de prijs van 1500 euro is naar mijn idee toch een premium line en geen range....