Luxman CL350 aan SM80?

Gestart door i2Paq, februari 22, 2013, 12:18:01

Vorige topic - Volgende topic

i2Paq

Is het technisch mogelijk om een Luxman CL350 als voorversterker te gebruiken aan een Marantz SM80?

Op de Luxman zitten hele andere uitgangen dan op een SC80 als ik het 1-2-3 bekijk.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Maus

Die grote connectoren zijn ingangen.

Je moet de rechtse hebben, 'output'.

JohnWx

Citaat van: Maus op februari 22, 2013, 12:22:49
Die grote connectoren zijn ingangen.

Je moet de rechtse hebben, 'output'.

zelf laten uitzoeken Maus kan Hal weer effe vooruit of SBM :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Maus

Nu weet ik waar 'Donateur' voor staat bij je forumnaam. Jij sponsort de reparatie afdeling! ;)

JohnWx

Citaat van: Maus op februari 22, 2013, 12:38:42
Nu weet ik waar 'Donateur' voor staat bij je forumnaam. Jij sponsort de reparatie afdeling! ;)

nee niet eens maar zo hou je ze van de straat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

i2Paq

DE SM80 is 'ooit" al de HAL9000 volledig in ere hersteld.
Staat zelfs een heel topic op dit forum over het modificeren van de speaker-terminals op dit apparaat.

Ik speel nu met een L58A, door SBM prachtig gereviseerd, maar de SM80 is ook een fijn apparaat.

Kan nu misschien een CL350 bemachtigen en leek mij wel leuk deze te laten spelen aan de SM80 omdat ik de eindversterkers van Luxman niet vindt smoelen.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Paul

Nu smoelt een Luxman beter en fikt deze goed maar om een SM80 als eindbak te gebruiken ?  :roll: :| frusty nonono
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

HAL9000

Ik heb meer vertrouwen in de luxman cl350 dan de bijbehorende  eindbak (l309 versterkers)

Die  cl350 oogt wel oud. 
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Dat ding oogt niet oud, het ding IS oud.

Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

i2Paq

Citaat van: SB_Marantz op februari 23, 2013, 14:57:20
Dat ding oogt niet oud, het ding IS oud.

Ik spreek je over 10 jaar wel  :-D

HAL9000

:-P  marantz  7t  vergelijken??   pompom

i2Paq

HAL9000

haha niet helemaal   :-P   de  model 33  wel  overigens. 

Paul

Citaat van: HAL9000 op februari 24, 2013, 04:02:41
:-P  marantz  7t  vergelijken??   pompom

En modulair gebouwd, service vriendelijk. SB wist het wel.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

HAL9000

Inderdaad  die meneer  wist  het wel.   Ik vind  de 10B nog het mooiste.