Citaat van: Paul op februari 15, 2013, 21:18:46
CD471 zijn prima speulers, heb er een paar in de collectie en kosten minder dan een krat merkbier.
Heb er ooit 1 getuned bij POL Audio met houten zijpanelen en overal loodbituum zo erg dat als het laadje dicht ging het display ook uit ging en laadje open display weer aan was een audiofiele verbetering en op 3 pin points alle stickers eraf en logo's en zeggen dat het een prototype was van een nieuw merk met speciale technieken
Was de tijd van HDCD nou je snapt hem al, jeetje wat een geluid dit word de audio klapper van het jaar
Heerlijke tijd ook toen meneer Tan van Tan audio (Magnepan) zilveren wasknijpers had voor op kabels en stroomkabel en speakerkabels met gelijk resultaat, mensen hoorden het verschil direkt, waren zilveren knijpers als relatie geschenk
En ik heb ooit de deurstop in audioland geintroduceerd voor alleen direct drive want bij een Thorens zakte die 500kg dwars door ze hoeven, mooie deurstop van de Xenos netjes een gat laten zagen was lastig want erin zal alleen maar ijzerafval
van lagers tot moertjes (hoezo recycling)
We demonstreerde hem bij ACN op een Micro Seiki 33 of 40 geloof ik want die kan je 70 graden optillen spoort hij nog goed maar natuurlijk door de Xenos stopper was het waardoor het kwam, eind van de avond werd de prijs vermeld 9 gulden plus 1 boormachine gebruiken en boortje 8
Hoe meer ik erover denk hoe meer er terug komt uit die tijd zonder echt internet fora etc.