hedendaagse muziek

Gestart door jwx, februari 05, 2013, 20:21:16

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

alleen die eindgebruiker  violent1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Paul

Ik luister mijn hedendaagse muziek via de satelliet, geen compressie geen mp3 kwaliteit, geen afgebroken downloads en meer keuze dan de kabel ooit kan bieden.

Maar goed ieder z,n meug.  :-P
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Voor veel hedendaagse muziek mis ik nog een plaatje van de incompetente en dove engineer die de hele opname vernaggelt. Plus wat compressors en limiters of hoe die dingen ook mogen heten om het hele geluid plat te slaan.  HLP
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Slashhead

En nog de booster zodat het met platgeslagen signaal max peak wordt weggeschreven... max sig/ruis verhouding  :eerie:

Maus

Compressors zijn op zich prima, de technici of producers zijn het probleem.
Die dingen kunnen je opname verbeteren, of vernaggelen.

Cornelis1921

stupid Probeer de muziek van Karl-Heinz Stockhausen, Edgar Varèse of Brian Ferniehough eens, da's pas hedendaagse muziek? :-D ;-) Niet dat 128kbs gedoe, das letterlijk en figuurlijk het oppervlakkig dieptepunt van muziekluisteren - niet om aan te horen! :no: :-) byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

mountainbiker

Amon Tobin uit Brazilie is de  standaard voor moderne muziek. HB HB
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mountainbiker

Citaat van: John Wx op februari 06, 2013, 09:04:22

https://www.youtube.com/watch?v=Bk8W3ysnB7M

was na 3 tellen al klaar
Van het soundtrackalbum van The Splinter Cell Chaos  Theory.Is een computer game.Hij heeft nog veel meer gemaakt!!
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

SmauG

Citaat van: mountainbiker op februari 06, 2013, 09:00:39
Amon Tobin uit Brazilie is de  standaard voor moderne muziek. HB HB

Citaat van: John Wx op februari 06, 2013, 09:04:22

https://www.youtube.com/watch?v=Bk8W3ysnB7M

was na 3 tellen al klaar

Citaat van: mountainbiker op februari 06, 2013, 09:16:40
Van het soundtrackalbum van The Splinter Cell Chaos  Theory.Is een computer game.Hij heeft nog veel meer gemaakt!!

Ik luister dit nu even snel op mn laptop en dat stelt natuurlijk niets voor. Maar deze muziek vind ik wel heel speciaal. Gaaf ook soms!
Zijn de reacties hierboven nu sarcastisch bedoeld of is dit echt HEEL goed. zo ja, wil ik daar wel eens een cd'tje van proberen  :kwijl:

mountainbiker

Citaat van: SmauG op februari 06, 2013, 13:28:23
Ik luister dit nu even snel op mn laptop en dat stelt natuurlijk niets voor. Maar deze muziek vind ik wel heel speciaal. Gaaf ook soms!
Zijn de reacties hierboven nu sarcastisch bedoeld of is dit echt HEEL goed. zo ja, wil ik daar wel eens een cd'tje van proberen  :kwijl:
Gewoon de hele collectie proberen van hem!! Heb nog wel meer tips voor je van eigentijdse muziek.Black Gold 360,Jimi Tenor op het gebied van Jazz. Er komt zoveel goede nieuwe muziek in alle genres uit dat ik het haast niet meer kan bijbenen!!! :yes:
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

jrm

RoGEK

Dan vind ik deze ook een hele vette.
Luister hem niet vaak maar kan Orbital wel waarderen..

begin duurt wat lang ( moet je van houden ) even doorkippen naar 1:30 en vanaf 2 min gaat ie erg lekker.

http://www.youtube.com/watch?v=7ijbMxYHtv4

film liefhebbers kennen hem vast wel ;)
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

renes59

Hou het toch maar bij bluesmuziek die in de 40'er, 50'er en 60'er jaren hedendaags was.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.