Welke Marantz amp heb jij?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 02:17:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: Dirk5 op november 11, 2006, 16:59:50
Hoi,

Ik heb de marantz  sr 5600 en de dvd speler 4610. Ben nog bezig met de instellingen.
D. birdman
TTIWWP
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Tering, wat is die RC-95 duur! En dat ding ligt bij mij maar ongebruikt in de kast  violent1

Mooie set Genesis, wat vooor speakers heb je aangesloten?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

genesis

Citaat van: Maurice op november 11, 2006, 19:07:31
Tering, wat is die RC-95 duur! En dat ding ligt bij mij maar ongebruikt in de kast  violent1

Mooie set Genesis, wat vooor speakers heb je aangesloten?

Mirage's M5-Si en momenteel word de filtering "custom made" gebouwd om het optimale te halen uit de combinatie met mijn 4 eindversterkers icm de rest van mijn componenten. Zeg maar een aanpassing van een Boss pak wat je standaard kan kopen, naar een pak wat excact is afgestemd op je lichaamsverhoudingen HB Tevens zal het rendement van de Mirage's gunstiger komen te liggen zodat de 30 Watt Klasse A van de eindversterkers met nog meer gemak kunnen aansturen.

Genesis

Bassie

Ik ben sinds een week de gelukkige bezitter van de volgende set: PM-11S1 / SA-11S1 / ST-15S1.  :-D :-D :-D

Een erg grote vooruitgang t.o.v. de PM7000 en de CD6000 OSE Limited Edition (wat al behoorlijk goed klonk) waarmee ik voorheen mijn speakers heb gevoed (KEF Reference Three-Two). Geweldig ruimtelijk stereobeeld met zeer goede detailscheiding.

Bas
PM-11S1 / SA-11S1 / ST-15S1 / KEF Reference Three-Two

SB_Marantz

Ik leef nog in de 70's kwa Marantz  :-D :-D

ST-15S1  :?

Plaatje zou leuk zijn,ben ik ook weer up to date  :lol:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maurice

Citaat van: Bassie op december 24, 2006, 15:40:49
Ik ben sinds een week de gelukkige bezitter van de volgende set: PM-11S1 / SA-11S1 / ST-15S1.  :-D :-D :-D

Een erg grote vooruitgang t.o.v. de PM7000 en de CD6000 OSE Limited Edition (wat al behoorlijk goed klonk) waarmee ik voorheen mijn speakers heb gevoed (KEF Reference Three-Two). Geweldig ruimtelijk stereobeeld met zeer goede detailscheiding.

Bas
Lijkt me een knap setje! Maareh, een fotootje zou natuurlijk niet misstaan, want  TTIWWP
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

 TTIWWP TTIWWP TTIWWP TTIWWP TTIWWP HB

ik moet er wel ff mee meegaan weinig foto's!!
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Bassie

Even geduld. Moet nu voor een Kerstdiner zorgen maar voor Nieuwjaar staat er een foto bij.

Bas
PM-11S1 / SA-11S1 / ST-15S1 / KEF Reference Three-Two

Stadium III

heb ze er zelf ook nog niet opstaan heb ik wel gemerkt  :oops:

bij deze de SR 7500

Stadium III


[wegens disk ruimte verwijderd]
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

audiofreak1

Sinds deze maand de PM15 en SA15. Superset met strak geluid.
Foto's volgen.
Marantz PM15, SA15, ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondline and Sidewinder interlinks, Hyperwire silverline speakercable

Maurice

Citaat van: audiofreak1 op december 25, 2006, 22:28:39
Sinds deze maand de PM15 en SA15. Superset met strak geluid.
Foto's volgen.
Zozo, die gaan als warme broodjes!

Mooie set, welke speakers heb je er op aangesloten?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco



Mooie setup!

Wat ook een fraai detail is dat beide bronnen samen even hoog zijn als de versterker,daar is over nagedacht  notworthy
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Bassie

Et voila, zoals beloofd een paar foto's.



[wegens disk ruimte verwijderd]
PM-11S1 / SA-11S1 / ST-15S1 / KEF Reference Three-Two

Maurice

Knap setje zo Bassie!  pompom

Wel jammer dat je zoiets moois achter deurtjes plaatst!
Maar lijkt me een mooie warme set. Wat voor muziek draai je het liefst?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude