Citaat van: Marco op november 11, 2006, 00:45:53
Ziet er goed uit!
Ik zie ook een PM80/82 staan ??
Welke vv gebruik je nu?
Het loopwerk/dac is zeer fraai te noemen ,en de RC95 is een waar juweel
Wat je zag staan is de PM-80, die heb ik vroeger aan mijn schoonvader kado gedaan toen hij met pensioen ging, samen later met een Dual CS-5000 platenspeler en ook een stel Roger Monitor transmissielijn speaker met de London Decca Ribbon tweeter (mocht je die toevallig kennen?!), ik heb jaren kunnen genieten van het samen mooie muziek draaien waarbij we luisterden naar klassiek, jazz en blues, mooie gesprekken onder het genot van een goed glas dit tot diep in de nacht.
Nadat hij overleden was is de PM-80 en de Dual CS-5000 platenspeler aan mijn terug vervallen en de PM-80 heeft een hele aardige "phono voortrap" die ik gebruik om de platenspeler te kunnen spelen.
Mijn huidige v.v. is een prototype Audion Intro buizenversterker (is er wereldwijd ook maar 1 van!), die ik heb mogen overnemen van een vriend van mij die vroeger met een compagnon het importeurschap van Audion had in Nederland.
Wat de CD/DA-12 betreft met K.I. modificatie icm met de Genesis die is nog steeds ongeevenaard mooi (voor mij dan) ben nog nooit een speler tegen gekomen die alle kwaliteiten die ik zo belangrijk in zich verenigt, en als ik al een speler tegenkom die voor mij in de richting komt dan spreken we over zeer kostbare spelers (> 20K ?)
Genesis
P.s.: de CD/DA-12 heb ik bij De Hifiwinkel in Eindhoven bij Herman van Dungen gekocht als occasion, maar de RC-95 zat er niet bij, door mijn goede contacten met Julius Emmelot (toendertijd werd hij "Mister Marantz" omdat hij "Het" gezicht/boegbeeld was van Marantz Nederland) heeft hij het mogelijk gemaakt dat ik in Eindhoven uit handen van de betreffende manager daar een RC-95 mocht ontvangen, hij zei bij overdracht betaal later per bankoverschrijving de A.B. ik mocht hem kopen voor de kostprijs, te weten Fl 500,-- , als je hem via de officiele kanalen los kocht moest de catalogusprijs betalen van, let wel Fl 3.500,--