Welke Marantz amp heb jij?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 02:17:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

audiofreak1

Gefeliciteerd met je aankoop. En nu genieten. hello
Marantz PM15, SA15, ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondline and Sidewinder interlinks, Hyperwire silverline speakercable

stylus

Dat "beest" was niet seriues bedoeld hoor, maar voor 200 euro klinkt verder hij prima.

TurboMarco

Ze noemen mij ook wel eens een beest  :-D ,verder ben ik gewoon menselijk hoor  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

stylus

Niemand is volmaakt.  Ook een versterker niet. :-D :-D :-D :-D :-D :-D

joep

#139
Zal van mijn setje ook eens een foto makenen en hier plaatsen.
Wie wil raden? Hij is dik, vet, rond en super.
Ik zal jullie een beetje helpen rond staat voor surround.
En ik weeg 26 kg schoon aan de haak.

Maurice

Citaat van: joep op januari 04, 2007, 11:53:07
Zal van mijn setje ook eens een foto makenen en hier plaatsen.
Wie wil raden? Hij is dik, vet, rond en super.
Een PM11?

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

SB_Marantz

Citaat van: joep op januari 04, 2007, 11:53:07
Zal van mijn setje ook eens een foto makenen en hier plaatsen.
Wie wil raden? Hij is dik, vet, rond en super.


Net zo dik als een model 510?  :-D :-D
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

joep

#142


Zal van mijn setje ook eens een foto makenen en hier plaatsen. dus....   Belofte maakt schuld.

SR-14, DV-17, SA-15. + Marantz iPod houder.

Boxen Etude Pallas
    Technische beschrijving:

  # Systeem:
       afgestemde poortbelasting, drie-weg design, in puntbron opstelling
  # Aantal units:
       4
  # Filter:
       asymmetrisch eerde orde filter
  # Minimaal aanbevolen vermogen:
       25 Watt muziek
  # Maximaal onvervormd kortstondig vermogen:
       800 Watt
  # Rendement:
       90 dB
  # Impedantie:
       8 - 4 ohm
  # Afmeting:
       35 x 37 x 135 cm
  # Gewicht:
       80 kg
  # Uitvoering:
       hoogglans zwart, zijdeglans zwart alle andere uitvoeringen en kleuren op aanvraag


Maurice

  notworthy
Maar..... Dit vraagt nog wel om meer uitleg!
Wat zijn wij hier allemaal?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

heb je geen warmte probleem dat alles zo dicht op elkaar staat?

stadium III
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

joep

Deze opstelling staat er nog maar net. Het is wel een rommeltje, ik denk er over de SR-14 weg te doen en een PM-11 aan te schaffen. Zou dit een ver betering zijn op geluid gebied?
Ik hoor graag jullie mening in deze.

Maurice

Citaat van: joep op januari 07, 2007, 14:31:39
Deze opstelling staat er nog maar net. Het is wel een rommeltje, ik denk er over de SR-14 weg te doen en een PM-11 aan te schaffen. Zou dit een ver betering zijn op geluid gebied?
Ik hoor graag jullie mening in deze.
Ik durf er niets over te zeggen... Beide versterkers heb ik nog nooit gehoord, maar een standalone versterker is bij gelijk bedrag bijna altijd beter dan een receiver.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Bassie

Is idd erg lastig om daar een uitspraak over te doen. Effe een afspraak maken bij een hifizaak en je SR-14 meesjouwen of vragen of je een PM-11 mee naar huis mag nemen. Heb zelfs sinds kort een PM-11 (als opvolger van een PM7000) en kan alleen maar zeggen dat ie fantastisch klinkt (rust, detail en controle, onafhankelijk van het volume). Ook bij lage volumes een mooi, vol geluid.

Bas

P.S.: Hadden ze geen grotere speakers?  :wink: Ook ikzelf heb behoorlijk grote kasten (1,15 m hoog) maar heel veel gekker mocht het niet worden (WAF). Was ook niet nodig want ik voor het geld wat ik toen wilde uitgeven geen beter klinkende speaker vinden (KEF reference Three-Two).
PM-11S1 / SA-11S1 / ST-15S1 / KEF Reference Three-Two

thom

ik heb een sr-3001, een paar weken en er komt zeer goed geluid uit maar heb er nog maar 5 boxen op aan staan. en er kunner er 7 op heeft iemand enig idee wat er mooi op klinkt. niet al te duur ben nog maar 15 jaar.

Maurice

Citaat van: thom op januari 08, 2007, 15:48:06
ik heb een sr-3001, een paar weken en er komt zeer goed geluid uit maar heb er nog maar 5 boxen op aan staan. en er kunner er 7 op heeft iemand enig idee wat er mooi op klinkt. niet al te duur ben nog maar 15 jaar.
Ik zou zeggen, kijk eens >>>hier<<< voor welke merken allemaal goed met Marantz matchen.
Kwantiteit aan speakers zegt weinig over kwaliteit, dus staar je niet blind op die 7.

Welke speakers heb je nu? Wat voor muziek draai je zoal?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude