De set van Tuinpad

Gestart door Tuinpad, oktober 20, 2012, 16:17:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

#60
Dit is nog steeds de zwakste schakel ons brein we zien dingen draaien maar er draait niets zo betrouwbaar is ons brein dus :zzz:  maar we kunnen wel verschillen horen van een paar minuten geleden  :no: we denken het en is maar goed ook anders is de handel de pineut
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Citaat van: Maus op oktober 22, 2012, 01:16:02


Zonder gekkigheid, ik heb hier om 'merktrouw' te blijven de CD5400 gepakt maar na 1 avond weer fijn terug naar zolder geschoven. Dat ding klinkt niet best, heeft om te beginnen al niet echt een lekker laag, bijna geen laag!




Die is duidelijk defect.
Heb het laatst bij een CD-94 op moeten lossen, op 1 kanaal weliswaar.

Draait weer perfecto!
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op oktober 22, 2012, 01:51:50
tis allemaal mijn mening na ruim 20 jaar in die handel te hebben gebivakkeerd niks meer niks minder



als iemand anders het via boekjes doet of veel verschil hoort vind ik het prima maar als iemand het niet hoort en onderbouwend met gestaafde testen is het altijd van ja maar dat zijn die wetenschappers en ingenieurs en ongelovigen etc.etc.
Je hoeft alleen maar de naam James Randi als een baksteen in de audiofiele vijver te laten vallen...
Zijn die $1,000,000 al opgehaald...? byebye, Cor.
Ik geef jou, John Wx, een groot gelijk! Veel gelul weinig wol wat betreft de onderlinge verschillen van de hardware. Heb door omstandigheden niet veel en vaak kunnen vergelijken; de verschillen zitten hem, volgens mij, voornamelijk in uiterlijk, prijs én akoestiek en vooral dat laatste is vaak echt doorslaggevend. En dat is mijn (on)bescheiden mening.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op oktober 22, 2012, 04:28:15
Je hoeft alleen maar de naam James Randi als een baksteen in de audiofiele vijver te laten vallen...
Zijn die $1,000,000 al opgehaald...? byebye, Cor.
Ik geef jou, John Wx, een groot gelijk! Veel gelolliestok weinig wol wat betreft de onderlinge verschillen van de hardware. Heb door omstandigheden niet veel en vaak kunnen vergelijken; de verschillen zitten hem, volgens mij, voornamelijk in uiterlijk, prijs én akoestiek en vooral dat laatste is vaak echt doorslaggevend. En dat is mijn (on)bescheiden mening.

ik denk het ook Cor

die marges die er zijn, te verwaarlozen vind ik persoonlijk zeker als je het qua prijs gaat doen vandaag de dag
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

CiteerOf pluk een goedkope Philips uit de kringloop en vergelijk die met de dure Marantz. Echt een wereld van verschil hoor
Grijs gebied ,de electronica is namelijk jarenlang gedeelt en voor een Marantz betaalde men toch meer .

Nietemin heeft de topicstarter een hele mooie set ,en hoe die hem heeft samengesteld is ook niet mijn ding .....maar daar gaat het ook niet om .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op oktober 22, 2012, 10:57:59


Nietemin heeft de topicstarter een hele mooie set ,en hoe die hem heeft samengesteld is ook niet mijn ding .....maar daar gaat het ook niet om .

Absoluut

Zelf koop ik bijna altijd (99,9%) mijn spullen zonder te luisteren  :-D maar heb ik geen lijstje voor nodig

SONY ES
Accuphase
Marantz
Rotel
Audiolab


koop ik blind  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Tuinpad


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.