Haa die Bjorn zit hier nu ook met een eigen topic
Tja man, we zijn toch sterk aan elkaar gewaagd he als ik zo het verhaal lees
Allebei dikke hondafan's zeker de EG
elk een civic waarbij het verhaal tot aan je turbo-overgang gewoon gelijkaardig liep. Zo hebben we elkaar ook leren kennen. Het bouwen van een 1500cc mini-me, alleen ik ben dus N/A gebleven met m'n 1,5l mini-me en blijf steken op 167pk , jij ging naar de dark side van het tunen
, maar hangt nu wel op 240pk
En de persoon waaraan je de marantz set had verkocht vroeger is dus nu m'n schoonbroer nog geworden ook.
en nu je in de audio begint start je al met exacte set als ik, buiten de speakers dan.
Waarom we dus vriendjes zijn he
Ja man, die akoestiek is echt wel C*T te noemen
zelfs de B&W 705 produceerde haast evenveel bas en zelfs SUB als die monitors, alleen idd iets strakker, maar bleef gewoon C*T klinken
Hoop idd dat daar een oplossing toe komt, een EQ lijkt idd wel mogelijk, maar dan zou ik graag eerst willen meten waar de fout zit en kunnen we mooi afstellen.
De fout zit hem ongeveer in de 50 a 60 hertz die een druk op je oren voorzien en een WOM WOM WOM geluid geeft,.
Dit zitplaats is idd te dicht bij de muur en je zit net op de plaats waar die piek zich zwaar voordoet tussen de 2 harde wanden van de woning. Dus verplaatsten is idd de beste oplossing maar net ook de meest onmogelijke bij jou thuis
Dus ik denk toch ook een EQ te steken zenne, lijkt me het makkelijkste om de boel strak te trekken.